حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در بیانیه خانواده شهدا مطرح شد؛

خانواده بزرگ شهدا خود را موظف به حضور موثر در انتخابات می‌داند

اعضای خانوادۀ بزرگ شاهد و ایثارگر در بیانیه‌ای اعلام کرد: خود را موظف و ملزم می‎دانیم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقشی فعال و موثر داشته باشیم تا در فردای تاریخ و مهم‎تر از آن، در فردای قیامت شرمندۀ شهدای عظیم‌الشان خود نباشیم.
کد خبر: ۴۵۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ - 30May 2021

خانواده بزرگ شهدا خود را موظف به حضور موثر در انتخابات می‌داندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خانواده شهدا و ایثارگران در بیانیه‌ای اعلام کردند در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضوری موثر خواهند داشت.

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدای گلگون‎کفن ایران اسلامی از آغاز نهضت خمینی کبیر تا ولایت امام خامنه ای  رهبر عظیم الشان مسلمین جهان در جای جای  این کرۀ خاکی برای عزت و پیشرفت کشور سر بر خاک نهاده اند و حالا ناظرانی آگاه و حاضر بر رفتار و اعمال ما و مسئولان جمهوری اسلامی هستند.

مگر وعدۀ الهی نیست که شهیدان زنده و در نزد او روزی می‎خورند؟

این جاودانگان تاریخ، جان و تن خویش را آماج گلوله های دشمنان قسم خورده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دادند تا ایران ما ظلم و فساد و تبعیض را بر چشم نبیند.

خون سرخشان بر خاک تیره ریخت تا سپیدی بر تمامی شئون کشور حاکم شود. اکنون تمامی ایرانیان  میراث دار این دغدغۀ ی شهیدان والامقام هستند و در زمانه‎ای که ایران اسلامی از سوی دشمنان خارجی و برخی از ناآگاهان داخلی تهدید می‎شود، بر همگان واجب است تا از جان و آبروی خود بگذرند و بر حرکت موثر در مسیر شهیدان تکیه و تأکید کنند.

بر این اساس ما به عنوان یادگاران شهدای سرزمین و اعضای خانوادۀ بزرگ شاهد و ایثارگر،  خود را موظف و ملزم می‎دانیم در سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری نقشی فعال و موثر داشته باشیم تا در فردای تاریخ و مهم‎تر از آن، در فردای قیامت شرمندۀ شهدای عظیم الشان خود نباشیم.

در انتخاباتی که بازگشت به شعار و آمال شهیدان وطن، یعنی مبارزه با فساد و تبعیض و دفاع از استقلال و آزادی ایران عزیز به شعار و برنامۀ اصلی یکی از کاندیداها تبدیل شده، چگونه می‎توان از آن بی اعتنا گذشت؟ مگر حضرت علی (ع)، امام‎المتقین و پیشوای عدالت‎خواهان جهان نفرموده: که خداوند از دانایان تعهد گرفته تا از بار مسئولیت شانه خالی نکنند؟ با چنین تأکیدی از جانب امیرالمؤمنین چگونه می‎توان در این بزنگاه تاریخی شانه از مسئولیت خالی کرد و گوشۀ عزلت طلبید؟

 ما فرزندان شهدا و ایثارگران بر این باوریم  حضرت آیت‎الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی در مقام نامزد ریاست جمهوری ایران یک انسان فرهیخته، معتقد و باورمند به شعار و آمال شهیدانی است که نظاره‎گر اعمال واقدامات ما در این روزگار پرخطر هستند.

آری... همان شهیدانی که از خاک گرم خوزستان، کوهستان‎های سرد آذربایجان و کردستان و مرز برهوت سیستان و بلوچستان تا دورترین نقاط سرزمین‎های عراق و سوریه و در رأس شهدا ، شهید والامقام حاج‎قاسم سلیمانی، در دفاع از ایران و حرم اهل بیت رسول‎الله جان داده اند،، هم اکنون ناظران ‎آگاه انتخاب ما هستند.

 بر این اساس و به تبعیت از اهداف عالی شهدای میهن، همراه و همگام با خانواده‎های معزّز شهدا بدین وسیله مراتب حمایت قلبی، معنوی و عملی خود را از آیت‎الله سیدابراهیم رئیسی اعلام می نماییم و پس از رسیدن ایشان به مقام خادمی ملت ایران  همواره این آمال و مطالبات را پیگیری خواهیم کرد. امید که انتخاب اصلح ما مورد رضایت امام زمان و نایب برحقش، حضرت امام خامنه‎ای رهبر عظیم الشان مسلمین جهان، شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی و امام شهدا، حضرت امام خمینی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران باشد.                                            

با تجدید بیعت دوباره

نخبگان، فرزندان و خانواده های شاهد و ایثارگر ایران اسلامی»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار