فرمانده انتظامی استان زنجان:

پلیس علاوه بر تأمین امنیت در ارتقای مشارکت نیز فعالیت می‌کند

فرمانده انتظامی استان زنجان از آمادگی پلیس استان زنجان برای برگزاری انتخابات 1400 خبر داد و گفت: پلیس علاوه بر تأمین امنیت در ارتقای مشارکت نیز فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۴۵۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 30May 2021

آمادگی پلیس برای برگزاری انتخابات 1400به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سردار «رحیم جهانبخش» فرمانده انتظامی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تلاش دشمن در 42 سال گذشته برای ضربه زدن به کشور اظهار داشت: این تلاش از روزهای نخست انقلاب آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه آغاز جنگ تحمیلی و  تصرف خرمشهر از اهداف مهم و استراتژیک اقتصادی و نظامی دشمن در ایران بود، اضافه کرد: با فتح آن، معادلات دشمن به هم ریخت و این  روز نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران شد.

وی با اشاره به اینکه آماده شدن برای انتخابات یکی از مهمترین کارهای پلیس است، عنوان کرد: از روزهای نخست آغاز فرآیند انتخابات پلیس درگیر بوده چرا که این نهاد یکی از مراجع چهارگانه در استعلام داوطلبان بوده است.

سردار جهانبخش با اشاره به آغاز برخی از فعالیت‌های پلیس از ۶ ماه گذشته بیان داشت: نظارت بر جلوگیری از انتشار شایعات، تبلیغات در فضای مجازی، حفاظت از شعب اخذ رأی و تأمین امنیت بسترهای انتخاباتی از اقداماتی است که در حوزه انتخابات انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به فعالیت ۶ هزار نیروی پلیس در بحث انتخابات گفت: بیش از دو برابر این ظرفیت از نیروهای پلیس و سایر نیروهای امنیتی برای جلوگیری از ایجاد اختلال آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به توانمندی پلیس برای تامین امنیت حتی با 5 برابر شدن شعبات انتخاباتی موجود تصریح کرد: پلیس علاوه بر تأمین امنیت در ارتقای مشارکت نیز فعالیت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه اقتدار ملی هر کشوری در حمایت تافقشار مختلف جامعه آن خلاصه می‌شود، متذکر شد: از مردم درخواست داریم بار دیگر با حضور و مشارکت حداکثری مهر باطلی بر نقش شوم دشمنان بزنند.

سردار جهانبخش استراتژی اصلی دشمنان را تضعیف نظام است خواند و گفت: این برنامه با رویکرد کاهش مشارکت مردم در انتخابات کلید خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها