فرمانده سپاه کربلا:

شورای تحول محلات با محوریت مساجد در استان مازندران تشکیل شد

سردار «مسلمی» از تشکیل شورای تحول محلات با محوریت مساجد و عنوان «محله مهدوی» در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ - 30May 2021

شورای تحول محلات با محوریت مساجد در استان مازندران تشکیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در اولین گردهمایی شورای تحول محلات استان مازندران که با محوریت مساجد و با عنوان «محله مهدوی» در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به تشکیل شورای تحول محلات در استان اظهار داشت: این شورا به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان با هدف تحول در محلات و احیای مساجد شکل گرفت.

وی افزود: امیدواریم به برکت این ایام منشأ هم‌افزایی و حرکت بسیار خوبی جهت رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... با محوریت مساجد و امامان جماعت در محلات باشیم.

حجت الاسلام عطاریه مسئول سازمان بسیج مساجد سپاه کربلا نیز با بیان اینکه باید برای مقدمه‌سازی ظهور خورشید ولایت در مساجد تحول اساسی صورت بگیرد، گفت: نیازمند همگرایی در عرصه‌های مختلف سازندگی، عمران، آبادانی، اقتصادی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی و... هستیم و در این راستا راه اندازی کارگروه مساجد و شورای تحول محلات با محوریت مساجد در دستور کار قرار گرفت.

عطاریه با بیان اینکه گردهمایی مسجدی باید در ذهن افراد جامعه اثرگذار باشد، عنوان کرد: در نظام اسلامی باید ایدئولوژی بر پایه مسجدمحوری شکل بگیرد که به فرموده امام (ره) مساجد پایگاه تحول است و باید این سنگر و جغرافیای سنگربانان را حفظ کنیم.

این مسئول بر حفظ و صیانت از مساجد و نظام اسلامی و مقدمه‌سازی ظهور امام زمان (عج) تأکید کرد و گفت: باید به نیاز‌های اساسی مردم پاسخ درست داده بشود و نسبت به استفاده درست از ظرفیت دستگاه‌ها جهت هم‌افزایی اقدام شود.

وی افزود: تجهیز مشابه را باید شناسایی کنیم و با هدفمند کردن آن همگرایی را جانمایی واگرایی کنیم و راه آن ریل‌گذاری حرکت‌های تحولی است.

عطاریه با بیان اینکه تفاهم نامه شورای تحول محلات با ۹ دستگاه موثر در لایه اول مساجد در شش ماده و ۵ تبصره امضا شد، گفت: با هم‌افزایی که صورت گرفت به سمت نقطه مطلوب حرکت می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه الان در نقطه رو به رشد و چشم انداز ترسیم شده در حرکت هستیم، افزود: با ساماندهی ائمه جماعات، توانمندسازی ارکان مساجد، پایگاه‌های بسیج و... در گام‌های مشخص و معین به سمت پله‌های رشد و ترقی حرکت می‌کنیم تا مقدمه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار