حجت الاسلام آل هاشم:

آخرین پیام امام (ره) کارنامه خوبی برای ارتش و عقیدتی سیاسی بود

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تقوا و خداترسی را باید میان کارکنان خود نهادینه کنیم. پارسایی، ورع، خودداری و اجتناب از گناه، ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی و تشریفات ابتدا باید در میان کارکنان نهادینه گردد و سپس به دیگران توصیه شود.
کد خبر: ۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳ - 14October 2013

آخرین پیام امام (ره) کارنامه خوبی برای ارتش و عقیدتی سیاسی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش بازخوانی مأموریت های این سازمان ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار داشت: باید امروز از حاج آقای صفایی (رئیس دفترعقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا) تقدیر شود چرا که ایشان بنیانگذار عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح بوده اند. ایشان قبل از انقلاب افسر وظیفه بودند و با توجه به شناختشان از نظامی گری، تصمیم گرفته شد که ایشان در ارتش حاضر شوند و سربازان را راهنمایی کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش آجا با بیان دست اندازی های بنی صدر در جنگ تحمیلی، گفت: بنی صدر معتقد بود که سازمان عقیدتی سیاسی نیز باید زیر نظر وی فعالیت کند و مدتی نیز توانست این سازمان را از حیز انتفاع خارج نماید، ولی بعدها متوجه شد که به این شکل نخواهد بود.

آل هاشم وظیفه اصلی سازمان عقیدتی سیاسی را هدایت دل ها به سوی خدا دانست و افزود: ما باید به نحوی عمل کنیم که هرگاه ما را دیدند به یاد خدا بیفتند؛ آن زمان است که می گوییم کارمان را درست انجام داده ایم. نه تنها کارکنان عقیدتی سیاسی باید نمونه باشند، بلکه خانواده آنان نیز باید برتر و نمونه باشند.

وی با اشاره به آخرین پیام امام خمینی(ره) به ارتش، تصریح کرد: آخرین پیام امام کارنامه خوبی برای ارتش و عقیدتی سیاسی بود؛ چرا که در آنجا از همه مجموعه ها و سازمان های مربوط به ارتش و همچنین عقیدتی سیاسی تشکر کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما باید روحیه تعبد و بندگی را در میان کارکنان خود افزایش دهیم، ابراز داشت: تقوا و خداترسی را باید میان کارکنان خود نهادینه کنیم. پارسایی، ورع، خودداری و اجتناب از گناه، ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی و تشریفات ابتدا باید در میان کارکنان نهادینه گردد و سپس به دیگران توصیه شود.

حجت الاسلام آل هاشم با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروی دریایی ارتش امروز به همت امیر دریادار سیاری به جایی رسیده که نه تنها در میان مردم بلکه در سراسر جهان شناخته شده و محبوب می باشد.    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار