برگزاری کارگاه نویسندگی دفاع مقدس در اردبیل

اولین جلسه از سلسله کارگاه‌های توانمند‌سازی نویسندگی دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ - 31May 2021

برگزاری کارگاه نویسندگی دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، صبح امروز اولین جلسه از سلسله کارگاه های توانمند‌سازی نویسندگی دفاع مقدس به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه کارگاهی، «پری آخته» از مدرسان و نویسندگان ادبیات دفاع مقدس استان اردبیل به بیان تعریف داستان و قصه و انواع ادبی رایج در حوزه دفاع مقدس پرداخت و نمونه‌هایی از قصه و داستان و رمان دفاع مقدس را از جنبه بیان جزییات وقایع و تصویرسازی برای حاضران بیان کرد.

در این جلسه «هوشنگ عبدی» از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس از انگیزه‌های خود در نوشتن خاطرات روزشمار حضورش در جبهه‌ها با عنوان «بر مدار مد» سخن گفت.

«حاتم رسولی» مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در حاشیه برگزاری این کارگاه به خبرنگار دفاع پرس در اردبیل گفت: اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان در جهت توانمندسازی نویسندگان نو قلم و پرورش استعدادهای جوان نویسندگی حوزه دفاع مقدس استان اقدام به برگزاری 10 جلسه کارگاهی تخصصی با حضور یکی از مدرسان و نویسندگان برتر استان کرده است که در هر کدام از جلسات یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان که در حوزه دفاع مقدس و مقاومت صاحب اثر هستند نیز حضور خواهند داشت.

رسولی متذکر شد: هوشنگ عبدی از فرماندهان و پیشکسوتان محقق و نویسنده در عرصه دفاع مقدس و مقاومت است که کتاب خاطرات تاریخ شفاهی دفاع مقدس وی توسط «جواد موثق» و به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار