دادستان نظامی استان تهران:

توانمندی صنعت دفاعی ایران یکی از علل اصلی موفقیت جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام فراتی پیشرفت صنعت دفاعی را عامل خوداتکایی کشور دانست و گفت: توانمندی صنعت دفاعی ایران یکی از علل اصلی موفقیت جبهه مقاومت بوده است.
کد خبر: ۴۵۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ - 31May 2021

توانمندی‌های صنعت دفاعی ایران یکی از علل اصلی موفقیت جبهه مقاومت بوده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس‌علی فراتی» دادستان نظامی استان تهران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های وزارت دفاع با اشاره به آیه شریفه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» عملکرد سازمان صنایع دفاع را بسیار ارزشمند و راهبردی برای نظام توصیف کرد و اظهار داشت: فرایند پیشرفت صنعت دفاعی از ابتدای جنگ تاکنون بسیار ارزشمند بوده و روندی صعودی، چشمگیر و رو به تعالی داشته است.

وی همچنین با اشاره به ترسیم چشم‌انداز و راهبرد‌های هوشمندانه از سوی فرمانده کل قوا در ارتقاء بنیه دفاعی، اخلاص و پشتکار تلاشگران صنعت دفاعی را رُکن دیگر این پیشرفت دانست و افزود: امروز نهایت سرور و خوشحالی خود را از دیدن این همه پیشرفت‌ها ابراز می‌کنم.

دادستان نظامی تهران در ادامه به استفاده از سرریز دانش صنعت دفاعی در صنایع غیر نظامی اشاره و عنوان کرد: محصولات تولیدی سازمان صنایع دفاع در حوزه غیرنظامی به‌ویژه نفت، گاز و پتروشیمی توانسته مسیر خوداتکایی و خودکفایی کشور را کوتاه کند.

حجت‌الاسلام فراتی تأکید کرد: بی شک توانمندی‌های صنعت دفاعی ایران یکی از رموز موفقیت جبهه مقاومت در سال‌های اخیر بوده و ان‌شاالله در سال‌های نه‌چندان دور شاهد نابودی صهیونیسم توسط همین تجهیزات به دست رزمندگان اسلام خواهیم بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار