عضو کمیسیون حقوق بشر مجلس ترکیه:

وحدت بی‌نظیر گروه‌های فلسطینی، پیروزی بزرگی را در جنگ ۱۲ روزه رقم زد

آتالای با اشاره به تمهیدات رژیم صهیونیستی برای اشغال کامل اراضی فلسطینی گفت: ساخت گنبد آهنین و تلاش برای همدستی با برخی کشور‌های عربی نیز نتوانست باعث پیروزی اسرائیل شود.
کد خبر: ۴۵۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 31May 2021

وحدت بی‌نظیر گروه‌های فلسطینی پیروزی بزرگ جنگ ۱۲ روزه را رقم زد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اورهان آتالای» عضو کمیسیون حقوق بشر مجلس ترکیه در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی و تأکید بر تاریخ مقاومت فلسطین مقابل اسرائیل، اظهار داشت: پیروزی اخیر نسبت به اتفاقات گذشته در جبهه مقاومت فلسطین بسیار متفاوت بود که به سبب وحدت میان گروه‌های فلسطینی ایجاد شد.

عضو کمیسیون حقوق بشر مجلس ترکیه در ادامه با بیان اینکه دولت‌های مسلمان این حقیقت بزرگ را پذیرفته‌اند که پیروزی فلسطین بدون همکاری و وحدت ممکن نیست، عنوان کرد: پیروزی در مسئله فلسطین و بازگشت اراضی اشغالی غصب شده به آوارگان، جز با وحدت میسر نمی‌شود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی نیز طی این جنگ ۱۲ روزه متوجه شد تا امروز هرچه تمهیدات علیه فلسطین به کار برد؛ با برخی کشور‌های عربی همدست شد و گنبد آهنین ساخت، نتوانست پیروز میدان شود.

عضو کمیسیون حقوق بشر مجلس ترکیه در پایان با تأکید بر حمایت همه‌جانبه ترکیه از ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: تنها اتحاد و صف کشی کشور‌های مسلمان در برابر اسرائیل است که می‌تواند باعث پیروزی کامل در مناطق اسلامی شود و دشمنان زمانی بر ما چیره می‌شوند که ما از یکدیگر جدا باشیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها