موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌کند؛

کارگاه «آموزشی - تخصصی تاریخ شفاهی» در تابستان ۱۴۰۰

واحد تاریخ شفاهی معاونت آموزش و پژوهش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تابستان ۱۴۰۰ کارگاه آموزشی - تخصصی تاریخ شفاهی با گرایش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۵۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ - 31May 2021

کارگاه «آموزشی - تخصصی تاریخ شفاهی» در تابستان ۱۴۰۰به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، واحد تاریخ شفاهی معاونت آموزش و پژوهش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تابستان ۱۴۰۰ کارگاه آموزشی - تخصصی تاریخ شفاهی با گرایش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌کند.

حسن اشتری معاون آموزش و پژوهش موزه در این خصوص اظهار داشت: کارگاه آموزشی - تخصصی تاریخ شفاهی یک دوره ۲۰ ساعته کوتاه مدت است که با حضور اساتید مجرب دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد. در پایان این دوره به فراگیر‌ها گواهینامه معتبر آموزشی از دپارتمان آموزش تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داده خواهد شد.

وی عنوان کرد: کلاس‌های این دوره از آموزش به صورت ترکیبی (مجازی و حضوری) برگزار خواهد شد؛ به نحوی که بخش تئوری - نظری به صورت مجازی و بخش کارگاهی آن به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. ضمناً به افرادی که حائز بیشترین نمره قبولی در آزمون این دوره از کارگاه‌ها باشند؛ پروژه‌های تاریخ شفاهی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سپرده خواهد شد.

اشتری شروع برگزاری کارگاه آموزشی - تخصصی تاریخ شفاهی را ابتدای تیر عنوان کرد و گفت: دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و پژوهشگران عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تخفیف ویژه‌ای برخوردار هستند. همچنین برای خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تخفیفی در نظر گرفته شده است.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ به سایت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند و یا با شماره تماس ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۸۲۹ جهت ثبت نام اقدام کنند. همچنین علاقه مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به «واحد دپارتمان آموزشی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» ثبت نام کنند.

هزینه این دوره آموزشی ۳۵۰ هزار تومان است که با توجه به محدودیت تعداد ثبت نامی، اولویت با اشخاصی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار