جانشین هنگ مرزی تایباد:

«شهیدان» برای ایران اسلامی قدرت‌آفرین شدند

سرهنگ «قاسمی» گفت: شهيدان با ایثار و از خودگذشتگی خود ضمن پاسداری و صیانت از ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب در برابر تهدیدات دشمن، با ایستادگی و مقاومت امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان آوردند و برای ایران اسلامی قدرت‌آفرین شدند.
کد خبر: ۴۵۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ - 31May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «غضنفر قاسمی» جانشین هنگ مرزی تایباد در راستای زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و تکریم خانواده شهیدان، به همراه تعدادی از معاونین ستاد هنگ با حضور در منزل شهيد «جمشید صالحی» با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ قاسمی در این دیدار ضمن تجليل از صبر و فداکاری خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران اظهار داشت: شهيدان با ایثار و از خودگذشتگی خود ضمن پاسداری و صیانت از ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب در برابر تهدیدات دشمن، با ایستادگی و مقاومت امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان آوردند و برای ایران اسلامی قدرت‌آفرین شدند.

وی افزود: شهدا هر چند به ظاهر در بین ما نیستند، اما نظاره‌گر عملکرد ما هستند و در بزنگاه‌های سخت و دشوار امت همیشه در صحنه کشورمان را هدایت و راهبری می‌کنند.

جانشین هنگ مرزی تایباد خاطر‌نشان کرد: مجاهدت رزمندگان و نیروهای مسلح در طول تاریخ ایران اسلامی ضامن تداوم حیات طیبه انقلاب اسلامی بوده است ولذا مرزبانان جمهوری اسلامی که در خط مقدم دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند باید با توکل بر خدا و مدد از ائمه اطهار همواره برای مقابله با دسیسه‌های دشمن آماده باشند و توان رزمی خود را ارتقا دهند.

قاسمی در پایان لازمه تداوم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب را حرکت در مسیر شهدا، ولایت‌پذیری، خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف و برخورداری از روحیه جهادی عنوان کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار