همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد؛

دوی استقامت جانباز دفاع مقدس از شاهچراغ (ع) تا حرم امام (ره)

جانباز دفاع مقدس جواد یزدانپرست از حرم احمد بن موسی علیه‌السلام در شیراز تا حرم امام خمینی (ره) می‌دود.
کد خبر: ۴۵۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 31May 2021

دوی استقامت جانباز دفاع مقدس از شاهچراغ (ع) تا حرم امام (ره)به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس جواد یزدان‌پرست و بازنشسته بانک صادرات ایران همزمان با سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، از حرم احمد بن موسی‌ الکاظم (ع) در شیراز تا حرم امام راحل را می‌دود.

وی با نزدیک شدن به سالروز رحلت بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره)، به یاد «۳۱۳ شهید مربی ورزش کشور» از حرم شاهچراغ شیراز تا حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌دود.

این جانباز دوران دفاع مقدس که ورزشکار پیشکسوت رشته دو میدانی است، درباره این حرکت ارزشی خود گفت: با توجه به اینکه رحلت حضرت امام خمینی (ره) را در خردادماه پیش رو داریم، از ماه‌های گذشته در شیراز دو استقامت را تمرین کردم و تصمیم بر این بوده تا یک مسافت هزار کیلومتری را به همین مناسبت از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تا حرم مطهر امام خمینی (ره) بدوم. این اتفاق از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شده و ان‌شاءالله در سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) به حرم مطهر امام می‌رسم.

وی با قدردانی از حمایت‌های مدیرشعب بانک صادرات استان فارس و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان، افزود: با هماهنگی‌هایی که انجام شده است، تمامی شعب بانک صادرات ایران در طول این مسیر هزار کیلومتری، امکانات بین راهی، تدارکات و اسکان بنده را برعهده گرفته‌اند که از همه دست‌اندرکاران و مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها