حضور حداکثری، اقتدار ملی/ هادی سیاسی سپاه امام حسن (ع):

اختلافات افکنی در جریان‌های انقلابی از فتنه‌های دشمن است

«غفاری» گفت: اختلافات افکنی در جریان‌های انقلابی از فتنه‌های دشمن است که می‌خواهد مردم را دچار تردید کند تا حضور حداکثری در انتخابات صورت نگیرد.
کد خبر: ۴۵۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ - 31May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «علی غفاری» از هادیان سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در جمع بسیجیان پایگاه زینبیه حوزه حضرت فاطمه (س) در بحث انتخابات اظهار داشت: ما نباید نگاه خوشبینانه داشته باشیم چرا که دشمنان آرایش نظامی گرفته اند که یکی از این نمونه‌ها، فتنه ۸۸ است.

غفاری با اشاره به مذاکرات وین عنوان کرد: غربی‌ها منتظر روی کار آمدن دولت جدید هستند تا برنامه‌ریزی کنند و اگر دولت انقلابی سرکار بیاید آمریکا امتیاز بزرگی را از دست داده ‌و نمی‌تواند تسلیحات ما را وارد قرارداد برجام کند.

غفاری قرار‌دادن اعضای جریان انقلابی را مقابل هم از برنامه دشمن دانست و افزود: فتنه جدید در انتخابات امسال را دو مورد است که یک مورد فشار حداکثری شورای نگهبان و دوم کاهش حضور حداکثری مردم است.

وی گفت: ما باید تحلیل درست انجام بدهیم و مردم را به رای دادن تشویق کنیم. اختلافات افکنی در جریان های انقلابی از فتنه‌های دشمن است که می‌خواهد مردم را دچار تردید کند تا حضور حداکثری در انتخابات صورت نگیرد.

این هادی سیاسی اضافه کرد: یکی دیگر از فتنه‌های دشمن شبهه افکنی در بین مردم است و وظیفه مردم تا انتخابات دو شاخصه ایجاد صلح و آرامش در نیروهای انقلابی و تلاش مردم برای حضور حداکثری و تلاش برای آرای بالا برای رئیس جمهور اصلح است.

وی در ادامه جنگ امروز را جنگ رسانه اعلام کرد و گفت: هر کس در فضای مجازی تلاش بیشتر کند جلوتر است. بیشترین شبهات در فضای مجازی است و وظیفه ما میدان داری در این امر و گوش دادن به سخنان حضرت آقاست که ذکر مستحب بعد از نماز، کار فرهنگی و جهادی در فضای مجازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار