حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده نیروی انتظامی:

ناجا با تمام توان به‌دنبال ایجاد محیطی امن برای برگزاری انتخابات است

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی با بسیج امکانات و توان خود به دنبال ایجاد محیطی امن و توام با نظم و آرامش برای برگزاری انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ است.
کد خبر: ۴۵۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 31May 2021

بسیج توان و امکانات ناجا با هدف ایجاد محیطی امن برای انتخابات پیش روبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا به همراه تنی چند از معاونان نیروی انتظامی میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بودند.

سردار اشتری در این جلسه که با موضوع «امنیت انتخابات» تشکیل شد، در خصوص آمادگی پلیس برای برقراری امنیت انتخابات گزارشی ارائه و تاکید کرد: نیروی انتظامی با بسیج امکانات و توان خود به دنبال ایجاد محیطی امن و توام با نظم و آرامش برای برگزاری انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ است تا شاهد انتخاباتی پرشور همراه با امنیت و آسودگی خاطر مردم همیشه در صحنه کشور باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: هماهنگی خوبی بین نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی از جمله نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر قرار است.

در ادامه این جلسه، معاونان این نیرو نیز گزارشی از اقدامات برنامه ریزی شده برای تامین نظم و امنیت انتخابات ارائه کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های ناجا که از ماه‌های گذشته مقدمات تامین امنیت انتخابات را فراهم کرده است، آمادگی این کمیسیون را برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های ناجا اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از اقدامات موثر ناجا و اشراف این نیرو بر محیط امنیت انتخابات، برنامه‌ریزی ناجا را دوراندیشانه و اطمینان بخش برای برگزاری انتخابات امن توصیف کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار