نماینده پارلمان لبنان:

فلسطینیان انتقام روز نکبت را خواهند گرفت

قاسم هاشم گفت: حرکت بزرگی برای نابودی کامل اسرائیل در فاز جدیدی در فلسطین آغاز شده است.
کد خبر: ۴۵۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 31May 2021

فلسطینیان انتقام روز نکبت را خواهند گرفت

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «قاسم هاشم» نماینده پارلمان لبنان در گفت‌وگویی پیروزی اخیر در فلسطین را آغازی بر تغییر معادلات گذشته اسرائیل در منطقه دانست و اظهار داشت: این پیروزی معادلات جدیدی را رقم زده است که مشابه آن پیش از این در لبنان رخ داد و توانست جبهه مقاومت لبنان را در برابر ارتش اسرائیل به پیروزی برساند.

نماینده پارلمان لبنان در ادامه پیروزی اخیر را مقدمه‌ای بر پایان رژیم صهیونیستی توصیف کرد و افزود: مقدمات این پیروزی و حرکت بزرگ از همان «روز نکبت» که شاهد آوارگی فلسطینیان توسط رژیم غاصب بودیم، آغاز شده و در نهایت انتقام سختی از اسرائیل خواهند گرفت.

وی در ادامه با اشاره به پا خاستن ملت فلسطین علیه اسرائیل عنوان کرد: به‌زودی دولت فلسطین به پایتختی قدس تشکیل می‌شود و امروز به همه عالم می‌گوییم، اقدامات برای نابودی این عنصر بی‌وجود صهیونیستی را در فاز جدیدی در فلسطین آغاز کرده‌ایم چنانچه سال‌ها پیش در لبنان این اتفاق را رقم زدیم.

قاسم هاشم ادامه داد: این پیروزی از آن جهت حائز اهمیت است که گروه‌های فلسطینی بدون در نظر گرفتن منافع حزبی و صرفاً با وحدت مقابل دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.

نماینده پارلمان لبنان در ادامه درباره برخی کشور‌های عربی که به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رفتند، ابراز داشت: متأسفانه برخی کشور‌های عربی بدون در نظر گرفتن جایگاه خود و صرفاً به خاطر برخی فشار‌ها و ترس‌ها از کشور‌های خاص، تصمیم گرفتند با رژیم صهیونیستی روابط عادی برقرار کنند؛ با این حال هرگاه از زیاده‌خواهی‌های خود دست برداشتند می‌توانند به مسیر بازگشته و با دست دادن به کشور‌های دوست و مسلمان به آغوش جهان اسلام بازگردند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار