معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

جریان تحریف با هدف تغییر محاسبات ذهنی مردم وارد میدان مبارزه شده است

رضایی با بیان اینکه جریان تحریف به خوبی می‌داند توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد، گفت: جریان تحریف با هدف تغییر محاسبات ذهنی مردم وارد میدان مبارزه شده است.
کد خبر: ۴۵۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ - 31May 2021

جریان تحریف با هدف تغییر محاسبات ذهنی مردم وارد میدان مبارزه شده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد رضایی» معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست با فرماندهان بسیج تنگستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جریان تحریف با هدف تغییر محاسبات ذهنی مردم وارد میدان مبارزه شده است.

وی گفت: جریان تحریف به خوبی می‌داند توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد؛ لذا تلاش می‌کند تفکر امام را طوری تعریف کند که یک امام جدید با توجه به افکار غرب زده خود به وجود آید.

رضایی ضمن اشاره به وجود جریان نفوذی در دردون کشور برای تخریب افراد جامعه افزود: جریانی وجود دارد که به جای رقابت باسایر جریان‌ها به رقابت با اصل نظام می پردازد در این شرایط افشای ماهیت این جریان مسئله دار که نوعی جریان نفوذی است جزء ضروریات کار ماست.

معاون سیاسی درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد و خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد و اشرافیت غرب زده امروز بیش از هر زمانی لازم و ضروریست؛ زیرا این جریان به واسطه دنیاطلبی خود تبدیل به آلت دست تحریف شده است که باید از عرصه به کنار رانده شود و ماهیت آنها افشا گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار