حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

یکی از راهبردهای اساسی ناجا تامین امنیت و مشارکت گسترده در انتخابات است

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: تامین مطلوب و کامل امنیت انتخابات و مشارکت گسترده در این رویداد مهم دو راهبرد اساسی پلیس در روز ۲۸ خرداد خواهد بود تا باز هم شاهد نقش آفرینی نیروی انتظامی در یکی دیگر از صحنه‌های حساس انقلاب باشیم.
کد خبر: ۴۵۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳ - 31May 2021

به گزارش دفاع‌پرس ااز راهبردهای اساس ناجاتامین امنیت و مشارکت گسترده در انتخابات استز کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز در جمع مسوولان و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه به تشریح اهمیت حضور در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان متوسل به هر نیرنگ و دسیسه‌ای شدند که باعث تضعیف انقلاب و دلس ردی مردم از مشارکت در صحنه‌های مختلف شوند.

وی افزود: با نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باز هم دشمنان موضوع تحریم، عدم مشارکت و تشکیل کمپین‌هایی در مخالفت با جمهوری اسلامی را کلید زده و مکرر در حال القای یاس و نامیدی میان مردم هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد: دشمنان با رسانه‌ها و شبکه‌هایی که در اختیار دارند مدام این موضوع را به مردم کشورمان یادآوری می‌کنند که مشارکت آنها در انتخابات و رای دادن هیچ تاثیری در آینده و سرنوشت شان ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه در انتخابات گذشته نیز دشمنان همین سیاست را در پیش گرفتند اما حضور پرشور مردم توطئه و دسیسه آنها را خنثی کرد، یادآور شد: ملت بزرگ و انقلابی ایران هر زمان که به حضورشان  نیاز بوده و خودشان دخالت بیگانگان را احساس کرده‌اند حضوری پرشور، متحدانه و دشمن شکن در میدان داشته‌اند.

وی اضافه کرد: این بار هم به فضل الهی و با وجود همه برنامه ریزی های صورت گرفته ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی حضور مقتدرانه و دشمن شکن داشته و با مشارکت گسترده خود در انتخابات بازهم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: هر رای مردم می‌تواند به مثابه شلیک موشک به قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشد و یقینا زمینه‌های افزایش اقتدار سیاسی و مشروعیت بیشتر نظام را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در عین حال از آمادگی خانواده بزرگ ناجا برای حماسه آفرینی در روز انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد و افزود: ما نه تنها در این رویداد بسیار مهم شرکت خواهیم کرد بلکه دیگران را هم به حضور در پای صندوق‌ها دعوت خواهیم کرد تا سیلی محکمی به صورت دشمنان و بدخواهان نظام زده باشیم.

وی تاکید کرد: تامین مطلوب و کامل امنیت انتخابات و مشارکت گسترده در این رویداد مهم ۲ راهبرد اساسی پلیس در روز ۲۸ خرداد خواهد بود تا باز هم شاهد نقش آفرینی نیروی انتظامی در یکی دیگر از صحنه‌های حساس انقلاب باشیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا یادآور شد: نیروی انتظامی امروز آبرومند است و بیشترین وجاهت و رضایتمندی را در میان اقشار مختلف مردم کسب کرده و مورد اعتماد و وثوق همه اهل جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی بیان داشت: نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی امروز هدفی جز رضایتمندی مردم و افزایش امنیت مطلوب و پایدار در جامعه ندارند، آنها ایثارگرانه تلاش می‌کنند تا مردم در امنیت و آسایش باشند و همین تلاش‌های مجاهدانه آنها باعث شده ملت بزرگ ایران هم به آنها اعتماد کامل داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها