رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

«فرنگیس حیدرپور» شیرزن ایرانی که در تاریخ ماندگار شد

حجت الاسلام ادیانی گفت: بانو «فرنگیس حیدرپور» یکی از آن شیرزنانی است که با دست خالی به دفاع از آب و خاک کشور پرداخت و شجاعتی به خرج داد که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۴۵۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ - 31May 2021

«فرنگیس حیدرپور» یکی از آن شیرزنانی است که در تاریخ ماندگار شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی امروز در حاشیه سفر به کرمانشاه و تجلیل از «فرنگیس حیدرپور» بانوی شجاع کرمانشاهی اظهار داشت: مردمان غیرتمند و شجاع کرمانشاه هر زمانی که لازم بوده در صحنه دفاع از کشور و میهن حضور داشته‌اند.

وی افزود: صحنه دفاع مقدس یکی از میدان های هنرنمایی مردم قهرمان کرمانشاه بود که هشت سال جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

حجت الاسلام ادیانی تاکید کرد: بانو «فرنگیس حیدرپور» یکی از آن شیرزنانی است که با دست خالی به دفاع از آب و خاک کشور پرداخت و شجاعتی به خرج داد که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی یادآور شد: خانم حیدرپور امروز به نماد تعصب و شجاعت استان کرمانشاه و اسطوره زنان ایرانی تبدیل شده است.

وی گفت: شیرزنان قهرمانی مانند فرنگیس حیدرپور را باید گرامی داشت و از آنها به پاس رشادت و مجاهدتی که به خرج داده اند به بهترین شکل ممکن تقدیر و تجلیل کرد.

در این دیدار حجت الاسلام ادیانی با اهدای لوح و هدیه به بانو فرنگیس حیدرپور که در دوران دفاع مقدس دو نیروی رژیم بعثی عراق را به هلاکت رسانده بود، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها