معاون قرارگاه ارتش در غرب کشور:

ورزش یکی از مؤلفه‌های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح است

سرتیپ جعفری گفت: ورزش یکی از مؤلفه‌های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح است چون ورزش در توانایی انجام کارهای روزانه با قدرت و هوشیاری، بدون خستگی با هوشیاری کامل، برای لذت بردن از اوقات فراغت بسیار مفید و لذت بخش خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ - 31May 2021

ورزش یکی از مؤلفه‌های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «کیومرث جعفری» معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور امروز در حاشیه نمایش باستانی کاران جانباز کرمانشاه به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در جمع ارتشیان، با تاکید بر اهمیت توسعه و تعمیق ورزش در سطح یگان‌های ارتش، اظهار داشت: ورزش یکی از مؤلفه‌های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح است چون ورزش در توانایی انجام کارهای روزانه با قدرت و هوشیاری، بدون خستگی با هوشیاری کامل، برای لذت بردن از اوقات فراغت بسیار مفید و لذت بخش خواهد بود.

جعفری از ورزش به عنوان یک متغییر اثرگذار در سلامت و نشاط جامعه یاد کرد و افزود: در شرایط کرونایی هم ارتشیان باید با جدیت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به امر ورزش بپردازند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور تصریح کرد: ورزشی که نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه کار خود قرار داده‌اند و هفته‌ای سه روز آن را انجام می‌دهند، باعث می‌شود که انسان‌های سالم و توانمندی داشته باشیم؛ چون ورزش مداوم علاوه بر اینکه در سلامت انسان اثرگذار است، موجب افزایش توان رزمی ارتشیان می‌شود.

آموزش و ورزیدگی به عنوان دوبال برای یک نظامی است

سرهنگ ستاد «ایرج امیری» رئیس تربیت بدنی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور نیز از آموزش و ورزیدگی به عنوان دوبال برای یک نظامی یاد کرد و افزود: نظامی ها برای اینکه توان نظامی را کسب کنند باید به ورزش و ورزیدگی در کنار آموزش ها توجه ویژه داشته باشند، چون در غیاب یکی از دو بال آموزش و یا ورزیدگی نخواهند توانست در حراست از کیان ایران اسلامی نقش اثرگذار خود را ایفا کنند.

امیری با تاکید بر توجه به ورزش در ارتش در دو بعد ورزش همگانی و قهرمانی، گفت: علاوه بر ورزش‌های همگانی که در مناسبت های مختلف برای ارتشیان و خانواده های آنها در برنامه قرار می گیرد، ارتشیان قرارگاه در بعد ورزش قهرمانی نیز هرازگاهی موفقیت هایی دراستان، منطقه و حتی کشور کسب می کنند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها