منابع عراقی اعلام کردند؛

تدابیر بی‌سابقه در عین الاسد/ پهپاد‌ها و بالگرد‌های آمریکایی لحظه‌ای فرود نمی‌آیند

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: پس از اینکه نظامیان آمریکایی اطلاعاتی درباره حمله قریب الوقوع دریافت کرده اند، در رعب ووحشت به سر می‌برند.
کد خبر: ۴۵۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ - 31May 2021

تدابیر بی‌سابقه در عین الاسد/ پهپاد‌ها و بالگرد‌های آمریکایی لحظه‌ای فرود نمی‌آیندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک منبع امنیتی عراقی از حالت رعب و وحشتی که نظامیان آمریکایی در عین الاسد در آن به سر می برند، خبر داد.

این منبع امنیتی اعلام کرد: پس از اینکه نظامیان آمریکایی اطلاعاتی درباره حمله قریب الوقوع دریافت کرده اند، در رعب ووحشت به سر می برند.

منبع عراقی تاکید کرد: نیروهای آمریکایی مستقر در پایگاه عین الاسد در ناحیه البغداد در منطقه هیت در غرب الانبار، تدابیر امنیتی بی سابقه در این پایگاه و منطقه الجزیره به اجرا درآورده اند.

به گفته این منبع؛ لحظه ای بالگردها و پهپادهای امریکایی بر زمین نمی نشینند.

منبع عراقی گفت: این اقدامات پس از آن صورت گرفته است که اطلاعاتی به آنها رسیده است مبنی بر اینکه طرحی برای هدف قرار دادن پایگاه وجود دارد و این موجبات رعب و وحشت و ترس نظامیان آمریکایی در داخل این پایگاه را فراهم کرده است.

این منبع اعلام کرد: نیروهای ارتش عراق به منطقه جزیره البغداد در غرب عراق در جستجوی خودرو حامل موشک‌های کاتیوشا یورش برده اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار