مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز:

تبیین شکل‌گیری قیام 15 خرداد زمینه آگاهی و بلوغ سیاسی را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام «شکری» گفت: تبیین شکل‌گیری قیام 15 خرداد با اهتمام مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب بصیرت‌افزایی می‌تواند زمینه رشد، آگاهی و بلوغ سیاسی را فراهم کند.
کد خبر: ۴۵۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ - 01June 2021

تبیین شکل‌گیری قیام 15 خرداد زمینه آگاهی و بلوغ سیاسی را فراهم می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس در کرج، حجت‌الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اظهار داشت: امروزه یکی از ضرورت‌های مهم به‌منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نشر و تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) است.

وی تقویت روحیه انقلابی و بصیرت‌افزایی میان نسل امروز به ویژه جوانانی که هر یک از عناصر مهم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند به مناسبت سالروز ۱۵ خرداد را یکی از اهداف و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بیان داشت: تقویت باورهای دینی و ایمانی نوجوانان و جوانان متناسب با شاکله و افکار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به واقع یکی از ویژگی‌های تحقق مسجد تراز انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر ضرورت آگاهی‌بخشی از خط و منش امام خمینی (ره) افزود: یکی از شائبه‌های ممکن در جریان انقلاب اسلامی، انحراف و تحریف آرا و نظراتی است که در قالب اندیشه امام راحل مطرح می‌شد که این موضوع تنها با آگاهی‌بخشی ائمه مساجد و اولیا و مربیان برای نسل امروز قابل پیشگیری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ابراز داشت: قیام ۱۵ خرداد یکی از وقایع مهم و با اهمیت تاریخ ایران است که تبیین شکل‌گیری این قیام با اهتمام مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب بصیرت‌افزایی می‌تواند زمینه رشد، آگاهی و بلوغ سیاسی را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار