به نقل از مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق؛

کشف و خنثی سازی بمب جاسازی شده در بازار محلی موصل عراق

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از کشف و خنثی سازی یک عملیات بمب‌گذاری در یکی از بازار‌های محلی در جنوب موصل به دست عناصر وابسته به گروهک تروریستی داعش خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ - 01June 2021

کشف و خنثی سازی بمب جاسازی شده در بازار محلی موصل عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از آناتولی، مرکز اطلاع رسانی امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق شامگاه دوشنبه از کشف و خنثی سازی یک عملیات تروریستی در جنوب موصل عراق خبر داد.

در این بیانیه آمده است: «با استناد به گزارش‌های دقیق اطلاعاتی سرویس اطلاعات نظامی در خصوص وجود یک دستگاه موتور سیکلت بمب‌گذاری شده آماده برای اجرای یک عملیات تروریستی در یکی از بازار‌ها در منطقه القراج در جنوب موصل، مأموران سرویس‌های اطلاعات نظامی بلافاصله به منطقه مذکور اعزام و آنجا را محاصره و موتورسیکلت بمب‌گذاری شده را کشف و منهدم کردند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق همچنین از بازداشت چهار تن از عناصر وابسته به گروهک تروریستی داعش از جمله یک زن در استان‌های بغداد، کرکوک و نینوا خبر داد.

در ماه‌های اخیر روند حملات عناصر مسلح وابسته به گروهک تروریستی داعش به ویژه در منطقه‌ای مابین استان‌های کرکوک- صلاح الدین و دیاله موسوم به «مثلث مرگ» شدت یافته است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار