حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه استان مرکزی:

افتخارآفرینی‌های جبهه مقاومت با خلق حماسه در انتخابات تکمیل می‌شود

سردار «کریمی» گفت: افتخارآفرینی‌های جبهه مقاومت در مناطق اسلامی و پیروزی‌های چشمگیر آن‌ها، نوید یک آینده‌ای روشن و درخشان است و موجب دلگرمی امت مسلمان شده که با خلق حماسه ملت ایران در ۲۸ خرداد تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ - 01June 2021

افتخارآفرینی‌های جبهه مقاومت با خلق حماسه در انتخابات تکمیل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در نشست روشنگری «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان «کمیجان» برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی‌هایی که از صدر اسلام تاکنون توسط جبهه حق کسب شده است، به‌واسطه عنایت‌های خداوند و تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در عرصه‌های مختلف بوده و لذا امروز اگر به‌دنبال پیروزی در برابر جبهه کفر هستیم، باید همه توان را پای کار آوریم تا خداوند هم عنایات خاصه خود را شامل حال ما کند.

وی افزود: امروز ملت ایران در یک شرایط بسیار حساس و در رویارویی مستقیم با جبهه کفر و استکبار قرار گرفته که یکی از صحنه‌های نبرد انتخابات ۲۸ خرداد است.

کریمی ادامه داد: انتخابات یک پدیده و فعالیت سیاسی نیست؛ بلکه یک فعالیت ۱۰۰ درصد انقلابی و نبرد مستقیم جبهه اسلام با کفر است و امروز دنیای استکبار تمام توان خود را برای شکست نظام اسلامی و خصوصاً ناامیدی مردم در انتخابات پای کار آورده است و لذا باید در این عرصه نقش‌آفرینی مؤثر داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: افتخارآفرینی‌های جبهه مقاومت در مناطق اسلامی و پیروزی‌های چشمگیر آن‌ها، نوید یک آینده‌ای روشن و درخشان است و موجب دلگرمی امت مسلمان شده که با خلق حماسه ملت ایران در ۲۸ خرداد تکمیل خواهد شد.

وی افزود: امروز افول روزافزون جبهه استکبار و شکنندگی حامیان آن‌ها در منطقه، به‌وضوح مشخص است و لذا انتخابات ۲۸ خرداد بسیار سرنوشت‌ساز و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

کریمی گفت: مشارکت حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، قوام نظام اسلامی را مستحکم و پیوند بین ملت و نظام اسلامی را تقویت خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: تاریخ پرافتخار ملت ایران پر از مشارکت‌های گوناگون در صحنه‌های مختلف است و ملت با حضور در میدان‌های مختلف، مشارکت همه‌جانبه خود برای استحکام نظام اسلامی و حفظ ارزش‌ها را نشان دادند؛ از دفاع مقدس گرفته تا مشارکت در کنترل بیماری کرونا؛ ملت ایران در همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات همچون یک رزمایش بزرگ در کشور است که همه باید به سهم و توان خود نقش‌آفرینی کنند و البته آثار و نتایج این رزمایش بزرگ سالیان سال ماندگار خواهد بود؛ لذا همه باید برای خلق یک حماسه دیگر تمام توان و ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار