سرپرست روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد خبر داد؛

ساماندهی و توسعه طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی ایثارگران استان یزد

«شفیع‌پور» از ساماندهی و توسعه طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی مربوط به ایثارگران استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 01June 2021

«محمدتقی شفیع‌پور» سرپرست روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به دیدار سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهار داشت: در این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل در این اداره‌کل بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: همچنین در این نشست، پیرامون بومی‌سازی تفاهم‌نامه منعقدشده بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت‌وگو شد.

وی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در این نشست، تصریح کرد: کمک و مشاوره به ایثارگران بیکار با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود در دو دستگاه، کمک به اشتغال پایدار شاغلین کسب و کار‌های خرد، کوچک و متوسط و کارآفرینان تحت پوشش بنیاد در حوزه‌های مختلف، تلاش برای ساماندهی و توسعه طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی مربوط به ایثارگران و ارتقاء نقش این عزیزان در جهش تولید و رشد اقتصادی کشور از طریق توانمندسازی، آموزش‌های مهارتی و تجمیع سرمایه و همچنین ترغیب ایثارگران در جهت تشکیل شرکت‌های تعاونی با هدف اشتغال‌زایی، معرفی ایثارگران متقاضی اخذ مجوز‌های دفاتر کاریابی داخلی و بین المللی و... از جمله مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار