عضو کمیسیون انرژی مجلس:

رئیس جمهور آینده از همه ظرفیت‌های داخلی برای پیشبرد اهداف استفاده کند

ساعدی گفت: بدون شک انتخاب اصلح راه برون رفت از مشکلات فعلی خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ - 01June 2021

رئیس جمهور آینده از همه ظرفیت‌های داخلی برای پیشبرد اهداف استفاده کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «قاسم ساعدی» عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگویی به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ لذا از همه مردم تقاضا می‌کنیم همچون گذشته پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس افزود: کشور متعلق به مردم است؛ بنابراین برای تعیین سرنوشت خود می‌بایست حضور خود را در صندوق‌های رای به ثبت برسانند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند تا دیگر شاهد مشکلات فعلی نباشیم.

ساعدی تأکید کرد: قطعاً؛ انتخاب اصلح راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور خواهد بود؛ چرا که چنین شخصیتی با برنامه و اهل کار و فعالیت مداوم برای حل مشکلات مردم پا به عرصه نهاده است.

وی بیان کرد: رئیس جمهوری که با روحیه‌ای جهادی قوه مجریه را در دست بگیرد هیچگاه از خدمت‌رسانی به مردم خسته نخواهد شد؛ ضمن اینکه همه ظرفیت‌های داخلی را هم برای پیشبرد اهداف انقلاب و کشور فعال خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: در سال‌های اخیر به دلیل ضعف دولت وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بغرنج شده و ملت از چنین وضعیتی نگران هستند؛ بنابراین دیگر نباید شاهد چنین وضعیتی باشیم؛ لذا همگی باید تلاش کنند کاندیدایی انتخاب شود که در جهت رفع مشکلات گام بردارد و البته نگاه به بیگانه نداشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تأکید کرد: به هر میزانی که مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد، دشمنان قسم خورده انقلاب مأیوس خواهند شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار