فرمانده سپاه نقده:

سپاه پرچم‌دار اقدامات جهادی است

سرهنگ «‌نوروزی» گفت: تلاش مجموعه سپاه مبنی بر این است که پرچمدار فعالیت‌ها و اقدامات جهادی و مطالبه‌گری به نفع مردم باشد.
کد خبر: ۴۵۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ - 01June 2021

سپاه پرچم‌دار اقدامات جهادی است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «اکبر نوروزی»‌ فرمانده سپاه نقده‌ امروز در همایش از فتح سرزمین تا فتح ارزش‌ها اظهار داشت: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه کنیم، مردم آذربایجان‌غربی و شهرستان نقده همیشه در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته و چه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی چه در جریان دوران دفاع مقدس در صف اول و خط مقدم بودند و در زیر سایه الطاف الهی و هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی، مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار شهرستان نقده در مقابل مشکلات ایستادگی کرده و بر آنها غلبه کردند.

وی در خصوص آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: روز سوم خرداد در تاریخ دفاع مقدس روز بزرگی است و در این روز فتحی بزرگ رقم خورد که روند دفاع مقدس را متحول کرد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش مشخص کرد و این فتح انعکاس جهانی داشت و 8 شهید و 4 جانباز سرافراز از مردم قهرمان پرور و رزمنده پرور شهرستان نقده در عملیات بیت المقدس حضور داشتند.

فرمانده سپاه شهرستان نقده افزود: پیشینه‌ شهرستان نقده نشان از اراده بزرگ مردم این دیار است و اهل تشیع و اهل تسنن با هم در کنار هم زندگی می‌کنند و برادری و برابری دارند که وحدت این شهرستان مثال‌زدنی است و باید وحدتی که در این شهرستان موجود است الگویی برای سایر امت اسلامی و سایر شهرستان‌ها باشد و هم برادران اهل تسنن و هم برادران اهل تشیع در کنار هم و با همدلی به دنبال افتخار آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و برای تحقق اهداف و آرمان‌های این انقلاب تلاش می‌کنند.

وی در خصوص دانشگاه و بسیج دانشجویی خاطر‌نشان کرد: باید در دانشگاه‌ها بسترسازی برای رشد استعدادها شود و اکنون شاهد این هستیم که تلاش‌های ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌ غربی بستر سازی در قالب دانشگاه، اساتید، دانشجویان و جوانان به نحو مطلوب جا افتاده است.

فرمانده سپاه شهرستان نقده ادامه داد: تلاش مجموعه سپاه مبنی بر این است که پرچمدار فعالیت‌ها و اقدامات جهادی و مطالبه‌گری به نفع مردم باشد و در این راستا اقدامات شایسته ای در سطح شهرستان انجام شده است.

نوروزی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئله محوری تاکید کرد: جوانان و دانشجویان مطالبه را به شکل مطلوب و منطقی بفهمند و با مشکلات علت‌یابی کنند و راهکاری برایش پیدا کنند تا گرهی از گره‌های کشور بگشایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها