حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار رشت:

مشارکت بالا در انتخابات زمینه ایجاد دولتی قدرتمند را فراهم می‌کند

«فتح‌اللهی» با تأکید بر اینکه انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری و با امنیت کامل برگزار خواهد شد، گفت: مشارکت بالا زمینه ایجاد دولتی قدرتمند با پشتوانه مردمی را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۴۵۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ - 01June 2021

مشارکت بالا زمینه ایجاد دولتی قدرتمند با پشتوانه مردمی را فراهم می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «علی فتح‌اللهی» فرماندار رشت، عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه با فرهنگیان ناحیه یک رشت، ضمن تسلیت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب و شهادت امام جعفر صادق (ع) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: انتخابات تأثیرات اثربخشی در توسعه منطقه، یک کشور و جامعه دارد.

وی با بیان اینکه برای هر انتخاب مهمی که سرنوشت یک فرد را تعیین می‌کند، باید معیار‌هایی در نظر بگیریم، تصریح کرد: وقتی که می‌خواهیم کشور ایران را در اختیار یک شخص قرار دهیم، علاوه‌بر لزوم توجه به مشارکت باید معیار‌ها و مبانی کاندیدای اصلح را در نظر داشته باشیم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه تنها توجه به شعار سبب می‌شود تا شاهد اثرات و عملکرد نامطلوب در جامعه باشیم، خاطرنشان کرد: در مناطقی که به ظاهر شاید از نظر امنیتی مشکلاتی داشته باشند، با کمال امنیت با مشارکت بالا انتخابات برگزار شد که نمونه آن را در سوریه مشاهده کردیم.

فتح‌اللهی با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، متذکر شد: توجه به اصل مشارکت حداکثری و شایسته‌گزینی از مؤلفه‌های مهم در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان در انتخاب اصلح و روشنگری و امیدآفرینی در جامعه، افزود: همه در این انتخابات مسئول هستیم و بیان مطالب و روشنگری در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار رشت با تأکید بر اینکه انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری و با امنیت کامل برگزار خواهد شد، تاکید کرد: مشارکت بالا زمینه ایجاد دولتی قدرتمند با پشتوانه مردمی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام به شمار می‌رود و هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد، تصریح کرد: امسال متفاوت‌ترین انتخابات در شهر رشت برگزار می‌شود که تماماً الکترونیکی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار