معاون استانداری مازندران:

جامعه نسبت به آرمان‌های شهدا مسئول است

صفری گفت: آحاد جامعه نسبت به اهداف، راه و آرمان‌های شهدا مسئول هستند.
کد خبر: ۴۵۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ - 01June 2021

جامعه نسبت به آرمان شهدا مسئول استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «رقیه صفری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با حضور در منزل و محل کار فرزندان شهدای «هدایت عابدی»، «صمد قربان‌پور گنجی» و شهیده «ربابه رستمی» عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا و حماسه آفرینی‌های ایثارگران دانست و اظهار داشت: مسئولیت خانواده شهدا و ایثارگران در تداوم راه و آرمان آن عزیزان والامقام بسیار سنگین و با اهمیت است.

وی با اشاره به این که در برابر اهداف، راه و آرمان‌های شهدا همه آحاد جامعه مسئول هستند، افزود: رسالت و مسئولیت مدیران و مسئولین در این راستا بسیار سنگین‌تر است و مدیران باید با الگو قرار دادن منش شهدا خدمت صادقانه به مردم را در سرلوحه وظایف خود قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این دیدار‌ها با اهداء لوح تقدیر استاندار مازندران به فرزندان شهدای گرانقدر «هدایت عابدی»، «صمد قربان‌پور گنجی» و شهیده «ربابه رستمی»، از ایثارگری‌های این عزیزان در تداوم راه عزیزان خود قدردانی و تجلیل کرد.

لوح تقدیر استاندار مازندران به فرماندار شهرستان بابل بخاطر اهتمام وی در راستای رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران توسط صفری، معاون استاندار به او اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار