معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نگاه معنوی مدیریت مراکز درمانی در برطرف کردن دغدغه ایثارگران اجر دارد

«عباسپور» ضمن قدردانی از مراکز درمانی جهت همکاری با بیمه دی، گفت: بی‌تردید نگاه معنوی مدیریت مراکز درمانی در برطرف کردن دغدغه ایثارگران اجر دارد.
کد خبر: ۴۵۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ - 01June 2021

نگاه معنوی مدیریت مراکز درمانی در برطرف کردن دغدغه ایثارگران اجر داردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در سفر یک روزه به استان گیلان در دیدار با مدیرعامل بیمارستان قائم (عج) رشت با تاکید بر لزوم رسیدگی به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی به گردن همه ما دارند و اکنون تکریم و پیگیری امور این عزیزان یکی از اصلی‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قدردانی از مراکز درمانی جهت همکاری با بیمه دی، تصریح کرد: بی تردید نگاه معنوی مدیریت مراکز درمانی در برطرف کردن دغدغه ایثارگران اجر دارد.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری وضعیت بودجه ای بنیاد بهبود یافته و بخش عمده بدهکاری ها به بیمه تسویه شده است، لذا وظیفه داریم خدمات ویژه به مراکز درمانی همراه و همدل با بنیاد شهید و امور ایثارگران در شرایط سخت اعتباری ارائه کنیم.

عباسپور از پرداخت زودتر از موعد بدهی مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی در سال جاری خبر داد و متذکر شد: شیوع بیماری کرونا موجب کاهش درآمد بسیاری از بیمارستان های خصوصی شد، لذا آمادگی انعقاد قرارداد فول درمان بیمه ای با مراکزی داریم که ایثارگران را مورد پذیرش خود قرار می دهند.

وی با بیان اینکه صفر تا صد درصد هزینه درمانی والدین شهدا و جانبازان توسط بیمه دی پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: مراکز درمانی می توانند خدمات سرپایی، پاراکلینیک و داروخانه ایثارگران را از طرف بیمه دی قبول کنند و هیچ گونه هزینه ای از ایثارگران دریافت نکنند.

«عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در ادامه این نشست ضمن قدردانی از همکاری بیمارستان قائم (عج) رشت با بنیاد جهت رفع دغدغه درمان جامعه هدف، اظهار داشت: درمان یکی از اولویت های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از انعقاد قرارداد فول درمان بیمه دی با بیمارستان قائم خبر داد و تصریح کرد: همچنین مذاکرات لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان مبنی بر همکاری با بیمه دی جهت تامین دارو و واکسن کرونا ایثارگران انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز مدیران ارشد کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر حوزه درمان تاکید ویژه دارند، تاکید کرد: رسالت ذاتی بنیاد شهید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اما در حوزه خدمات رسانی به ایثارگران، درمان را به عنوان اولویت پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها