حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول کمیته طلاب و روحانیون جبهه انقلاب اسلامی حوزه علمیه همدان:

طلاب و روحانیون خود را برای «جهاد روشنگری» در ایام انتخابات آماده کنند

حجت‌الاسلام «یوسفی» گفت: درخواست ما از همه طلاب و روحانیون انقلابی و جهادی استان این است که خود را برای تبلیغ جهادی و جهاد روشنگری در ایام انتخابات آماده کنند و با کمیته جبهه انقلاب همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ - 01June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «علیرضا یوسفی راستگو» مسئول کمیته طلاب و روحانیون جبهه انقلاب اسلامی حوزه علمیه همدان، در جمع طلاب حوزه علمیه همدان ضمن تاکید بر اهمیت حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: درخواست ما از همه طلاب و روحانیون انقلابی و جهادی استان این است که خود را برای تبلیغ جهادی و جهاد روشنگری در ایام انتخابات آماده کنند و با کمیته جبهه انقلاب همکاری داشته باشند.

مسئول کمیته طلاب و روحانیون جبهه انقلاب اسلامی حوزه علمیه همدان ادامه داد: در راستای عملیاتی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب اصلح، کمیته طلاب و روحانیون جبهه انقلاب اسلامی حوزه علمیه استان همدان آغاز به کار کرد.

وی گفت: بنا به فرمان حضرت امام(ره)، « همه ما مکلف به دخالت در امور سیاسی هستیم و شرعاً مکلفیم» و حضرت امام (ره) بر این موضوع تاکید دارند که در ایام انتخابات طلاب و حوزویان باید دست از کارها بردارند و در مناطق مختلف برای حضور در این امر مهم مردم را تشویق کنند و اگر کاری انجام ندهند، فردا مسئول‌ خواهند بود.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه طبق فرموده حضرت امام (ره) حضور فعال طلاب و روحانیت در عرصه سیاسی به خصوص در این ایام حساس مانند اقامه نماز، واجب شرعی و الهی است، افزود: با توجه به شرایط ویژه کشور از نظر سیاسی و نیز هجمه‌های همه جانبه دشمنان خارجی و عوامل داخلی در جهت ایجاد یاس در جامعه، نقش نیروهای انقلابی و خصوصا روحانیت بسیار حساس و مهم است و باید به صورت برنامه ریزی شده و دقیق این قشر از جامعه وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اینکه هدایت فکری و سیاسی و بصیرتی ‌افزایی و راهنمایی به جهت حضور در عرصه‌ خدمات اجتماعی از نظر رهبر معظم انقلاب، مهمترین وظیفه روحانیت است،تصریح کرد: روحانیت باید با تمام توان، برای مشارکت مردم در این دوره از انتخابات از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

این مسئول افزود: امید آفرینی و تشویق مردم به مشارکت و البته تبیین ویژگی‌های کاندیدای اصلح انتخابات، راه حلی برای علاج مشکلات کشور است که طلاب و روحانیون و همچنین نیروهای جهادی و انقلابی باید با احساس مسئولیت در این عرصه ورود پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند رئیس جمهوری کارآمد، با ایمان و با انگیزه هستیم، خاطر نشان کرد: درخواست ما از همه طلاب و روحانیون انقلابی و جهادی استان همدان این است که خود را جهت تبلیغ جهادی و جهاد روشنگری در این ایام آماده نموده و با این کمیته همکاری کنند.

یوسفی با اشاره به جایگاه روحانیت در بین مردم و نقش طلاب در بصیرت افزایی در جامعه، یادآور شد: محل فعالیت کمیته طلاب و روحانیون جبهه انقلاب واقع در بیت شهید مدنی (ره) جنب حوزه علمیه آیت اللّه آخوند (ره) قرار داد و همه روزه پذیرای طلاب عزیز از سراسر استان در این مکان معنوی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار