جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در ملایر تشکیل شد

جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه ملایر و سایر اعضاء در شهرستان ملایر تشکیل شد.
کد خبر: ۴۵۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲ - 01June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه ملایر و سایر اعضاء در شهرستان ملایر تشکیل شد.

حجت‌الاسلام «محمدباقر برقراری» امام جمعه ملایر، ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت امام صادق (ع) ضمن برشمردن فضایل اخلاقی و شخصیتی رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: ایشان شاگردان زیادی را در مکتب خود پرورش دادند که در نشر دین و ارزش‌های اسلام و تشیع نقش مهمی را ایفا کردند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امسال سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با سالروز شهادت امام صادق(ع) همزمان شده است، امام خمینی (ره) را عالمی فرزانه و تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) و امام صادق (ع) دانست و تصریح کرد: امام راحل نعمت بزرگی برای جهان تشیع بودند و همه ما موظفیم در پاسداشت این ایام تمام تلاش خود را به کار بندیم.

وی بر لزوم برگزاری با شکوه مراسم ۱۴ خرداد و سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع در شهرستان ملایر تاکید کرد و گفت: پاسداشت این مناسبت‌ها در واقع ادامه راه و مکتب امام راحل و حفظ دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر نیز ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت صادق (ع) و رحلت امام راحل بیان کرد: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شب ۱۴ خرداد همزمان با نماز مغرب با حضور اقشار مختلف مردم به صورت محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی افزود: نظیر چنین مراسمی ساعت ۲۲ شب ۱۴ خرداد در پارک سیفیه با سخنرانی امام جمعه شهر ملایر و مداحی آقای بنی‌فاطمه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد همزمان با نماز مغرب در مسجد ثارالله خبر داد و افزود: حرکت دسته عزاداری مردم و هیات مذهبی ملایر در روز شهادت امام صادق(ع) در ساعت ۱۱ از مقابل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

روح‌الله نجفی با اشاره به اینکه مراسم ویژه خواهران نیز در حسینیه سیدالشهدا (ع) در روز شهادت امام صادق (ع) برگزار می‌شود گفت: در فضای مجازی نیز در این ایام برنامه‌های مناسبتی و عزاداری در کانال‌های مرتبط محتواسازی و بارگزاری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار