بازدید سرلشکر موسوی از قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ «نزاجا»

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نیروی زمینی ارتش، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۵۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ - 01June 2021

بازدید امیر سرلشکر موسوی از قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نیروی زمینی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و کارکنان نمونه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: ما باید به وعده‌های الهی باور و اعتقاد راسخ داشته باشیم و از جمله وعده‌های الهی این است که حق بر باطل و مظلوم بر ظالم پیروز خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما امروز وعده‌های الهی را در غزه و فلسطین به عینه مشاهده می‌کنیم و دیدیم که صهیونیست‌ها در جنگ ۱۲ روزه به چه ذلتی افتادند.

سرلشکر موسوی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد شایسته پرداخت و تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند؛ انتخابات در یک روز برگزار می‌شود، اما اثر آن تا سال‌ها ماندگار خواهد بود، اهمیت انتخابات و حضور در صحنه بسیار مهم است.

فرمانده کل ارتش همچنین در دیدار و نشست با روسای عقیدتی سیاسی‌های یگان‌های ارتش در خراسان جنوبی افزود؛ امروز ارتش ما یک ارتش مکتبی و معنویت محور است و برای ارتقای این معنویت در کارکنان و خانواده‌های محترمشان باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

امیر موسوی در پایان به اجرای طرح‌های مصباح اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های مصباح در راستای ارتقای معنویت بسیار تاثیرگذار است و کمک زیادی به ما در رسیدن به اهداف خود، خواهد کرد.

همچنین نشست هم‌افزایی فرمانده کل ارتش با جمعی از کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ برگزار شد و طی آن پیرامون ارتقای توان رزمی، تعالی معنوی و بصیرت و رفع تنگنا‌های معیشتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار