همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)؛

پیکر ۲ شهید تازه شناسایی شده در مشهد تشییع می‌شود

پیکر مطهر شهیدان تازه شناسایی شده دفاع مقدس «ابوالقاسم دشتبان» و «غلامحسن قربانی» با حضور عزاداران امام جعفر صادق (ع) ۱۶ خرداد در مشهد تشییع می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ - 01June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی شناسایی پیکر شهیدان «ابوالقاسم دشتبان» و «غلامحسن قربانی» از شهدای خراسانی عملیات بدر پس از ۳۷ سال از طریق پلاک هویت، پیکر مطهر این شهدای والامقام امروز وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شدند.

پیکر شهیدان تازه تفحص شده «ابوالقاسم دشتبان» و «غلامحسن قربانی» یکشنبه ۱۶ خرداد مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مشهد با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تشییع و در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) طواف داده خواهند شد.

پیکر شهید «ابوالقاسم دشتبان» در حرم مطهر رضوی و پیکر شهید «غلامحسن قربانی» در روستای سعدآباد، از توابع مشهد در جوار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده خواهند شد.

همچنین مراسم وداع با پیکر شهید «ابوالقاسم دشتبان» در زادگاهش روستای لاین از توابع شهرستان کلات برگزار می‌شود.

ابوالقاسم دشتیان فرزند محمد، متولد ۱۳۴۲/۰۲/۰۵، جمعی تیپ ویژه شهدا، در تاریخ ۱۳۶۳/۱۲/۲۵ در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید.

غلامحسین قربانی فرزند قربانعلی، متولد ۱۳۴۵/۱۱/۱۶، جمعی لشکر ۵ نصر خراسان نیز، در تاریخ ۱۳۶۳/۱۲/۳۰ در عملیات بدر در شرق دجله بال در بال ملائک گشود و آسمانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار