مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه شهادت دو خلبان نیروی هوایی را تسلیت گفت

سردار «ناصر باباخانی» به مناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ - 02June 2021

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه شهادت دو خلبان نیروی هوایی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس استان كرمانشاه، روز سه‎شنبه 11 خرداد سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی از خلبانان نیروی هوایی ارتش در حین آماده‌سازی هواپیما قبل از پرواز، بر اثر عملکرد ناگهانی صندلی پران در پايگاه نیروی هوایی دزفول به شهادت رسیدند.

در پی شهادت دو تن از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه پیامی تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون» 

شهادت دو تن از خلبانان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ «کیانوش بساطی» و سروان «حسین نامنی«، بار دیگر نسیم ایثار و شمیم جوانمردی را در دل و جان رزمندگان ایران سربلند اسلامی احیا کرد.

شهادت نقطه اتصال مسیر تقرب الی الله است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی (ع) را با خون خود تضمین نمودند.

این بزرگمردان تاریخ به ما آموختند خط سرخ شهادت همواره جوشان است شهادت این دو فرزند برومند امت نستوه و صبور، یادآور سال‌های سربلندی مردانی است که سوار بر جنگند‌های آهنین بال، بار‌ها با سعی و صفای باطنی خود، مروه ماندگاری این نظام الهی را رقم زدند.

اینجانب عروج جاودانه این عزیزان سفرکرده را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، خانواده صبور و مقاومشان، جامعه ایثارگری استان کرمانشاه الخصوص مردم ولايت مدار و شهيد پرور شهرستان اسلام آباد غرب و عموم مردم تبریک و تسلیت عرض نموده و بقای عمر همراه با سربلندی و سلامتی بازماندگان را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار