فرزندان شاهد شاغل در تیپ 116 مکانیزه هجومی قزوین تجلیل شدند

در مراسمی و با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «بیژنوند» از فرزندان شاهد شاغل در تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۴۶۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ - 02June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، در مراسمی که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «مراد علی بیژنوند» فرمانده تیپ 116 مکانیزه هجومی ارتش در قزوین و روسا و فرماندهان یگان های مستقر در این تیپ در سالن اجتماعات ستاد تیپ برگزار شد، از فرزندان شاهد شاغل در تیپ 116 شهید صفوی قزوین تجلیل شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «مرادعلی بیژنوند» در این آیین ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و قدردانی از تلاش های امور ایثارگران تیپ 116 شهید صفوی قزوین اظهار داشت: تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه ذاتی است نه صرفاً یک حرکت نمادین. همان‌گونه که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند که؛ «باید از والدین، همسر و فرزند شهید در هر زمان و هر مکان با تمام وجود تقدیر کنیم و احترام بگذاریم.»

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه حضور خانواده های شاهد و ایثارگر شاغل در تیپ، افتخاری برای مجموعه هستند بیان کرد: ما به این موضوع افتخار می‌کنیم که فرزندان شهدا و ایثارگر در این تیپ بعنوان ادامه دهنده راه شهدا و جانباز در کنار ما حضور دارند و قطعا این عزیزان به‌عنوان پیکره وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و صاحبان اصلی نظام و انقلاب بیشتر از دیگران به اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب معتقد هستند و به سیاست‌های کلی نظام و منویات مقام معظم انقلاب توجه دارند.

امیر بیژنوند افزود: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با اهدای بیش از 44 هزار شهید ثابت کرد برای استقلال و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و همواره در اطاعت از منویات مقام معظم انقلاب آمادگی کامل در برابر هرگونه تجاوز و تهاجم دشمن است.

وی تصریح کرد: تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین، بعنوان یکی از یگان های آماده در سطح نیروی زمینی ازتش جمهوری اسلامی ایران، با اقتدار از تمامیت ارضی و چارچوب نظام مقدس انقلاب دفاع می کند و در این مسیر تاکنون ده ها هزار شهید، جانباز،آزاده، ایثاگر و رزمنده حضور داشته اند.

فرمانده تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین خاطر نشان کرد: فرهنگ، ایثار، شهادت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک اصل اساسی در انقلاب است و باید تلاش شود وجوه مختلف آن ازجمله احترام به یادگاران و آرمان‌های شهدا، همیشه زنده نگه‌داشته شود.

در پایان مراسم، از فرزند شهید «قاسمی» از یگان خدمات و فرزند شهید «بهتویی» از یگان موزیک پشتیبانی تیپ 116 مکانیزه هجومی ارتش در قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار