برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های گیلان، خوزستان و لرستان

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های گیلان، خوزستان و لرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ - 02June 2021

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های گیلان، خوزستان و لرستانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید حمیدرضا متقی سرپرست کمیسیون پزشکی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی در استان گیلان اظهار داشت: این کمیسیون در روز‌های شش و هفت خرداد با حضور هفت نفر متخصص، یک دبیر و دو کارشناس در کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تشکیل شد و متقاضیان براساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیر جنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند و درمجموع ۲۹۷ نفر مورد معاینه قرار گرفتند.

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری در استان خوزستان نیز در روز‌های شش و هفت خردادماه با حضور هفت نفر متخصص، یک دبیر و دو کارشناس در کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تشکیل شد. در جلسات این کمیسیون ۲۵۴ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

وی در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در استان لرستان گفت: این کمیسیون در روز‌های شش و هفت خرداد با حضور هفت نفر متخصص، یک دبیر و دو کارشناس در کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان برگزار شد و در مجموع ۲۹۷ نفر از متقاضیان براساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار