نشست شورای راهبردی مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در کرمان برگزار شد

نشست شورای راهبردی مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام «علیدادی سلیمانی» امام جمعه کرمان و سردار« معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ - 02June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، نشست شورای راهبردی مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان کرمان با حضور حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله در مهمانسرای سپاه ثارالله کرمان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا با پیروی از مکتب اهل‌بیت(ع) عزیزترین افراد خانواده خود را برای آرامش و آسایش امروز ما تقدیم کردند و وظیفه ما این است که خانواده معظم شهدا را به تکریم کنیم و قدر پدران و مادران شهدا را بدانیم.

 امام جمعه کرمان با اشاره به ضرورت ثبت و ضبط خاطرات و اسناد دوران دفاع مقدس عنوان کرد: نقش و حضور روحانیون در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام پررنگ است و با جمع آوری اسناد مربوط به شهدای روحانی در حوزه دفاع مقدس می توان برای آیندگان الگو سازی و چراغ راه داشته باشیم و برای شناساندن شهدای روحانی به جامعه تلاش کنیم.

نشست شورای راهبردی مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان کرمان برگزار شد

وی تصریح کرد: فعالیت‌های انجام شده در این حوزه کافی نیست و همه ما به نوعی وظیفه داریم از امکانات و وقت و زمانی که در اختیار داریم در جهت معرفی و نشر رشادت‌ها و ایثارگریهای این عزیزان برنامه ریزی و تقسیم کار داشته باشیم.

همچنین در ادامه این جلسه حجت الاسلام «فخرالدین مهدوی» رئیس شعبه سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان نیز با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این راستا عنوان کرد: امسال با برنامه‌ریزی دقیق تر در جهت انجام تولیدات هنری،نشر و چاپ کتاب شهدای روحانی همت مضاعف خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار