مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع):

امام خمینی (ره) تخت فرعون‌های زمانه را لرزاند

حجت الاسلام «معصوم‌خانی» گفت: امام خمینی (ره) توانست تخت فرعون‌های زمانه را بلرزاند و دل مستضعفان عالم را به نور امید روشن سازد و جهان اسلام را به حرکت درآورد.
کد خبر: ۴۶۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ - 02June 2021

امام خمینی (ره) تخت فرعون‌های زمانه را لرزاندحجت الاسلام والمسلمین «معصوم‌خانی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن عرض تسلیت ایام ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) از جمله کم‌نظیرترین و برجسته‌ترین شخصیت‌های تاریخ بشریت هستند که با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کردند و سر منشأ تحولات عظیمی در ایران و جهان شدند.

وی مطرح کرد: ایشان انسانی کامل و شخصیتی جامع بودند که یکی از مهم‌ترین انقلاب‌های تاریخ را به پیروزی رساندند و جمهوری اسلامی ایران را که برگرفته از متون پربار فرمایشات ائمه معصومین علیه السلام بود، به ثمر رساندند و نظامی بی‌بدیل را پایه‌ریزی و رهبری کردند. امام عزیز با تکیه بر ایمان و عنصر آگاهی، استقامت و شجاعت تزلزلی آشکار را در ارکان و مبانی مکاتب الهی و تمدن‌های مادی غرب و شرق به وجود آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز با بیان اینکه امام راحل (ره) ارکان و ستون‌های کفر، شرک و نفاق را با انحطاط و پوچی روبرو ساختند و امیدبخش تمام مظلومین و مستضعفان جهان شدند، افزود: اندیشه‌های سیاسی حضرت امام خمینی (ره) راهنمای تفکر اصیل اسلامی و مکتب سیاسی ایشان مبتنی بر اصول و ارکان بنیادین بوده و آرا و اندیشه‌هایشان راهنمای اندیشه و تفکرشان راهنما و الگوی بسیاری از مظلومان عالم شده است.

معصوم‌خانی با اشاره به اینکه ارتباط دین و سیاست بنیان اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) است، اضافه کرد: شنیدن وصف امام و شرح اندیشه‌های جاودانه آن یگانه دوران دلنشین است اما بیانات خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری که سال‌ها در جوارشان زیسته و درس امامت و رهبری را آموخته‌اند، می فرمایند: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، لطافت و شیرینی دیگری دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز اظهار داشت: در میان رهبران سیاسی جهان تا به امروز کمتر شخصیتی به جامعیت امام عزیز بروز کرده است؛ شخصیتی استثنایی که توانستند از یک جمع پریشان و پراکنده یک امت متحد بسازند و بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین انقلاب قرن را تشکیل دهند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری به حق معتقد است که امام خمینی (ره) همه خصال نفیس و کمیاب را که مجموعه آن در قرن‌ها به ندرت ممکن است در انسان بزرگی جمع شود همه را با هم داشت و با این ویژگی‌ها توانست تخت فرعون‌های زمانه را بلرزاند و دل مستضعفان عالم را به نور امید روشن سازد و جهان اسلام را به حرکت درآورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار