حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه:

حضور حداکثری همراه با آگاهی رمز پیروزی در انتخابات است

حجت‌الاسلام «‌جلیلیان» گفت: حضور حداکثری همراه با آگاهی رمز پیروزی در انتخابات است و دشمنان بر شرکت نکردن مردم در انتخابات تاکید دارند وای بار‌ها شاهد شکست آن‌ها در این عرصه بوده‌ایم.
کد خبر: ۴۶۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 02June 2021

روز انتخابات شب لیله القدر استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد برگزار شد اظهار داشت: رهبر انقلاب می‌فرماید روز انتخابات شب لیله القدر است که نشان از اهمیت جایگاه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه حضور حداکثری همراه با آگاهی را رمز پیروزی در انتخابات دانست و گفت: دشمنان بر شرکت نکردن مردم در انتخابات تاکید دارند وای بار‌ها شاهد شکست آن‌ها در این عرصه بوده‌ایم.

وی بیان داشت: امنیت و مشارکت در انتخابات بسیار مهم است و باید بدانیم که انتخابات عرصه بصیرت است و مردم با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مشارکت بالایی رقم خواهند زد.

حجت‌الاسلام جلیلیان دو معیار صداقت و امانتداری را برای کاندیدا‌های ریاست جمهوری مهم ارزیابی کرد و یادآور شد:کاندیدا‌ها باید در شعار‌های انتخاباتی صداقت و امانتداری را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

این مسئول ‌رمز و راز موفقیت حاج قاسم را ولایت مداری دانست و گفت: رمز این عزت و فتوحات صورت گرفته و سربلندی حاج قاسم این است که نگاه این بزرگان به ولایت فقیه بود.

وی اضافه کرد: مردم در سایه ولایت و رهبری داعیانه امام خمینی (ره) عزت یافتند چرا که ایشان غبار‌ها از چهره دین زدود.

جلیلیان با اشاره به دیدگاه آیت الله مطهری درباره امام خمینی متذکر شد: امام انسانی هدفدار، راسخ و خداشناس و شخصیت ایشان را تبلور واقعی استکبار ستیزی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار