فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس هستند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان امروز ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس هستند و افتخارشان این است که با خدای خود عهد بسته‌اند که هم در کار مهم پلیسی خود انجام وظیفه کنند و هم به وعده‌ای که در قرآن کریم اشاره شده، پایبند باشند.
کد خبر: ۴۶۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 02June 2021

مرزبانان ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد‌، اظهار داشت: مرزبانان امروز ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس هستند و افتخارشان این است که با خدای خود عهد بسته‌اند که هم در کار مهم پلیسی خود انجام وظیفه کنند و هم به وعده‌ای که در قرآن کریم اشاره شده، پایبند باشند.

وی با اشاره به نگاه ویژه فرمانده کل قوا به مرزبانی جمهوری اسلامی، مطرح کرد: امروزه مرزبانی نیروی انتظامی به سمت تراز جمهوری اسلامی حرکت می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا به امنیت مرزهای کشور اشاره کرد و افزود: با وجود تهدیداتی که دشمنان برای ایران اسلامی درست کرده‌اند، اما به فضل الهی این تهدیدات با تلاش‌های نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی تحت فرمان فرمانده کل قوا نسبت به ایجاد امنیت پایدار در جامعه موفق بوده است.

گودرزی با اشاره به پاسداری مرزبانی نیروی انتظامی از ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرزهای کشور، عنوان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی امروز با ۵۷ هنگ مرزی که هرکدام از استعداد بسیار ارزشمندی برخوردار هستند از کیان کشور دفاع می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مرزبانان هم در راه خدا تلاش می‌کنند و هم با دشمن خارجی مقابله می‌کنند، اضافه کرد: اگر لحظه‌ای درنگ کنیم چندین تن مواد مخدر وارد کشور می‌شود که بسیار خانمان‌سوز است.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: هفته گذشته در آب‌های جنوبی کشور در یک عملیات یک روزه محرمانه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق که بیشتر آن غذا و قلاده سگ بود، کشف شد، آیا واقعا مشکل کشور ما غذای سگ و قلاده سگ است؟

گودرزی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با احترام و با عطوفت است و خود را خادم مردم می‌داند، تصریح کرد: امروز تلاش‌های نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی این است که پرچم انقلاب اسلامی با دست فرمانده کل قوا به دست امام زمان (عج) برسد.

وی ادامه داد: همچنین در کنار تلاش‌های امنیتی، در جبهه فرهنگی نیز مرزبانی برنامه‌هایی اجرا می‌کند و تلاش می‌کنیم تا در مرزی‌ترین نقاط فرآیند رأی‌گیری با امنیت کامل صورت پذیرد چرا که هر رأی یک ایرانی تیر مستقیمی به قلب دشمنان است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: مرزبانی خراسان‌ جنوبی به‌دلیل وجود نیروهای متدین و صبور در این استان از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار است لذا در راستای ارتقای مسائل حوزه مرزبانی به این استان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار واگذار شده است.

گودرزی با اشاره به اینکه با عنایت خداوند مرزبانی به وظایف خود خوب عمل می‌کند اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته مرزبانی را به مثابه یک نیرو در تابعیت شخص فرمانده نیرو، با یک ستاد عمومی و تخصصی خاصی ارتقا پیدا دادند و امروز مرزبانی ناجا یک نیروی کارآمد و قابل قبول در سطح کشور است که می‌تواند از پس وظایفش بر بیاید.

وی با تأکید بر اینکه امروز می‌توانیم بگوییم که فقط با یگان‌های مرزبانی جمهوری اسلامی، اسرائیل نابود شدنی است، عنوان کرد: در مرزها می‌بینم که سربازان گریه می‌کنند که ما را به سوریه و لبنان اعزام کنید تا در مقابل صهیونیست‌ها قرار بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار