فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

حاصل تلاش بسیجیان، اعتلای ارزش‌ها و اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی است

سردار «شاهرخی» گفت: حاصل تلاش بسیجیان مقتدر است که پرچم انقلاب با عزت برافراشته شده‌ است.
کد خبر: ۴۶۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 02June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «محمد شاهرخی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین صبح امروز (چهارشنبه) در مراسمی که با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و معاونت های سپاه استان در سالن اجتماعاعت سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: جمع حاضر فرماندهان پایگاه های مقاومت هستند که پرچم پاسداری از انقلاب را بردوش گرفته و با نهایت اخلاق و انگیزه و به صورت داوطلبانه و با هدف کسب پاداش الهی در این عرصه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: در پیشگاه خداوند شهادت می دهم که حاصل تلاش این بسیجیان مقتدر است که پرچم انقلاب با عزت برافراشته شده‌ است.

شاهرخی اظهار کرد: با توجه و نگاه بسیجیان است که ارزش های اسلامی به فراموشی سپرده نشده و هریک از این بسیحیان یک فرمانده و مصداق کامل آتش به اختیار هستند.

وی افزود: این فعالیت ها و خدمات رسانی گسترده، علیرغم تمام کاستی ها که در نوع اداره کشور ما وجود دارد موجب شده شور و نشاط در جامعه کمرنگ نشده و در واقع بسیجیان نقش فوق العاده ای در جلوگیری از فضای ناامیدی در جامعه داشته اند.

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه حاصل فعالیت بسیجیان موجب ممانعت از واگرایی در جامعه شده تصریح کرد: در سال گذشته در تنگنای کرونا و نابسامانی اقتصادی کشور، فرزندان بسیجی امام امت به میدان آمده و امید و حماسه خلق کردند.

این مسئول با اشاره به جذب بالای آمار مردمی در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ اضافه کرد: آمار مردمی به دلیل اقدامات میدانی بسیجیان افزایش داشته و بسیجیان ما در غم و شادی مردم حضور پیدا کردند حتی بسیاری از فعالیت های این نیروهای خدوم، در جایی ثبت نشد و این بسیجیان عزیز به صورت آتش به اختیار و با تشخیص نیاز محله اقدام کردند.

شاهرخی بیان کرد: فعالیت این بسیجیان مانع ایجاد بحران های ضد انقلاب شد و خدمات اجتماعی فوق العاده را انجام دادند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار، انفاق در سال ۹۹ با خدمات بسیجیان معنا یافت و شناسایی خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست، رفع نیاز خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا، وسعت بالای کمک های مومنانه از سوی بسیجیان اقدامی بی نظیر بود.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به ثبت ۷۴۰۰ ازدواج در سطح استان در سال ۹۸ عنوان کرد: این میزان به ۸۶۰۰ ازدواج در سال ۹۹ رسید که تهیه ۱۴۰۰ سری جهیزیه از سوی پایگاه های بسیج استان بود که در این شرایط سخت اقتصادی خیرین و متمکنین جامعه را نیز پای کار آوردند و آیه «ان تنصرالله ینصرکم» در جامعه ما مصداق یافت.

شاهرخی ابراز کرد: ایجاد اشتغال، خدمات گروه های جهادی در محلات و مناطق آسیب خیز از دیگر اقدامات بسیجیان ما بود و خدا را برای این سرمایه بزرگ و شجره طیبه از که تنومند شده سپاسگزاریم.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان با اشاره به انتخابات خاطر نشان کرد: این ماه در آستانه یک تحول بزرگ یعنی حضور حداکثری در انتخابات هستیم و امیدواریم با حضور حداکثری بسیجیان، قلوب مردم به سمت انتخاب اصلح هدایت شود و دشمنان از اجرای اهداف خود ناامید شوند و ماه خرداد به معنای واقعی، ماه پیروزی نور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها