حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه کرمانشاه:

انتخابات یک رزمایش بزرگ ملی است

سردار «بهمن ریحانی»گفت: نباید انتخابات را یک رقابت سیاسی و حزبی ببینیم بلکه یک رزمایش بزرگ ملی و یک جنگ تمام عیار مقابل دشمنان است.
کد خبر: ۴۶۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 02June 2021

انتخابات یک رزمایش بزرگ ملی است/امام بازشناسی و بازفهمی از دین اسلام انجام دادبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از خیران رزمایش کمک های مومنانه استان کرمانشاه در سالن جلسات اتاق بازرگانی، برگزار شد اظهار داشت: همه دشمنان امروز سعی می کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ و بدون حضور حداکثری باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: نباید انتخابات را یک رقابت سیاسی و حزبی ببینیم بلکه یک رزمایش بزرگ ملی و یک جنگ تمام عیار مقابل دشمنان است.

وی بر لزوم هشیاری در خنثی کردن نقشه دشمنان تاکید کرد و گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که حضورش بیشتر دشمن را ناراحت و عصبانی کرده است.

سردار ریحانی همچنین توجه به شاخص های مد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخاب فرد اصلح را ضروری دانست.

۳۱۸ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع شد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای به رزمایش کمک های مومنانه داشت و گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک های مومنانه به نیازمندان، بیش از ۳۱۸ هزار بسته معیشتی با حداقل قیمت هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در استان توزیع شده است.

سردار ریحانی افزود: در استان کرمانشاه تاکنون ۲۷۴ هزار بسته بهداشتی و آموزشی، ۵۳۲ کمک هزینه جهیزیه، ۶۰ هزار پرس غذای گرم و یک میلیون قرص نان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین از آزادسازی ۴۱۶ زندانی با کمک ستاد دیه استان خبر داد و گفت: ۶۷ مسکن نیازمندان نیز تعمیر و یا ساخته شده است.

وی اشاره ای نیز به طرح مساوات و همدلی داشت و گفت: در مجموع در این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان توسط خیرین مردمی کمک شده است.

سردار ریحانی گفت: این طرح ها همچنان ادامه دارد و همین امروز نیز هزار بسیته معیشتی توسط سپاه ناحیه کرمانشاه میان نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه وضعیت کنونی اقتصاد کشور را با زمان جنگ مقایسه کرد و گفت: مانند دوران دفاع مقدس امروز نیز نمی توانیم نفتمان را بفرشیم اما اتحاد ما باعث پیروزی در جنگ شد و امروز هم به همین صورت است.

امام خمینی (ره) بازشناسی و بازفهمی از دین اسلام انجام داد

این مقام نظامی اشاره ای نیز به سالگرد وفات حضرت امام خمینی (ره) داشت و گفت: امام نگاه همه ما را عوض کرد و یک بازشناسی و بازفهمی از دین اسلام برای همه دنیا انجام داد.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۰۰ همزمان با روی کار آمدن رضا خان، استعمار و استبداد توامان تیرگی و بیچارگی مردم را صد چندان کرد، اما امروز با همت امام راحل و مقام معظم رهبری با اینکه تمام شیاطین دنیا در مقابل ما ایستاده اند اما ما در برابر آنها سربلندیم.

سردار ریحانی افزود: طبق فرموده امام راحل روزی برسد که سنگرهای کلیدی در دنیا توسط اسلام فتح شود.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار