مسئول روابط عمومی تیپ ۸۲ سپاه استان قزوین عنوان کرد؛

کمک مومنانه ۱۱ میلیاردی تیپ 82 در مناطق شمالغرب کشور

سرگرد «شالی» گفت: تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال در مناطق شمالغرب کشور کمک مومنانه صورت داده است.
کد خبر: ۴۶۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 02June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «علی شالی» مسئول روابط عمومی تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اقدامات تیپ ۸۲ در مناطق شمالغرب کشور اظهار داشت: تیپ ۸۲ با حضور در مناطق مرزی شمالغرب کشور در چندین بخش فعالیت می کند که شامل دفاع از تمامیت ارضی، مبارزه با اشرار و ضدانقلاب، مبارزه با قاچاق احشام و انسان و کالاهای مصرفی خارجی، انجام کمک های مومنانه و مردم یاری است.

وی با اشاره به کمک های مومنانه و مردم یاری این یگان گفت: از ابتدای مأموریت تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین در مناطق مرزی شمالغرب، آذربایجان غربی و سردشت در روستای بیش از ۷۳ میلیون ریال اعتبار جهت نوسازی مدرسه خدمات ارایه کرده است.

شالی اضافه کرد: همچنین کمک به ساخت یک باب مدرسه در روستای ساوان جدید با اعتبار ۴۴۵ میلیون ریال و جمعا بیش از ۵۲۰ میلیون ریال خدمت رسانی از سوی این یگان در بحث مدرسه سازی در این مناطق بوده است.

مسئول روابط عمومی تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: زیرسازی جاده ساوان به روستای آلواتان با بیش از ۶۰ میلیون ریال اعتبار، ساخت زمین فوتبال روستای مزرعه که با استقبال ویژه از سوی جوانان روستا مواجه شد، با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیون ریال، احداث جاده باغ های انگور با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اقدامات تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مختلف در روستای آلواتان افزود: برف روبی جاده با توجه به کوهستانی بودن این منطقه، خرید ایزوگام و مشارکت در ساخت مسجد روستا که با اعتبار ۹۰ میلیون ریال بوده است. همچنین در روستای ساوان قدیم ساخت تابلو شهدای روستا و مشارکت در زیرسازی جاده و ساخت و ساز روستا با بیش از ۹۹ میلیون ریال اعتبار، کمک به ساخت مسجد روستای کچل آباد با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال، کمک به ساخت مسجد میرآباد با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال، کمک ۸۰ میلیون ریالی به ساخت سرویس گلزار شهدای روستای نیزه، کمک ۳۵۰ میلیون ریالی به ساخت سرویس بهداشتی روستای خضرآباد، از اقدامات این یگان در مناطق شمالغرب است.

شالی با اشاره به مجموع اعتبارات خدمات ارایه شده گفت: کل اعتبار ارایه شده توسط تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مناطق شمالغرب کشور در راستای کمک مومنانه و مردم یاری باله بر ۱۱ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار