قدردانی فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از امیر «قربانی»

سردار اوصانلو از فرمانده هوانیروز ارتش به دلیل خدمات ارزشمند این یگان در ۲۷ سال حضور در منطقه شمال غرب کشور قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۶۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 02June 2021

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه از امیر قربانی تقدیر کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدتقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه در شمال غرب در مراسمی که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «ولی معدنی معاون عملیات نیروی زمینی سپاه، امیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش و جمعی از فرماندهان سپاه و هوانیروز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی، همدلی و وحدت نیرو‌های مسلح، موجب ایجاد امنیت شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند هوانیروز ارتش در ۲۷ سال حضور در منطقه شمال غرب کشور گفت: شهدای هوانیروز از جمله شهید شیرودی و شهید کشوری از شهدای بزرگ ملی ایران هستند که در کردستان و آذربایجان غربی نقش بی‌بدیلی ایفا کردند و اوایل دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه تأکید کرد: در طول ۴۰ سال خدمت این قرارگاه، عزیزان ارتشی و مخصوصاً عزیزان هوانیروز در کنار این قرارگاه بوده و مأموریت‌های ابلاغی را به نحو احسن و با جدیت به انجام رسانده‌اند. یکی از اصلی‌ترین دلایل امنیت موجود در منطقه شمال غرب، وحدت، هماهنگی و همدلی همه رده‌های نیرو‌های مسلح از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات است.

سردار معدنی معاون عملیات نیروی زمینی سپاه نیز در ادامه این مراسم گفت: کارکنان هوانیروز در شرایط بسیار سخت مأموریت‌های ابلاغی را با جسارت و شهامت به انجام می‌رسانند و ما همیشه شاهد خدمت خالصانه و با علاقه کارکنان هوانیروز ارتش به جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.

در پایان مراسم از امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار