بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌جنوبی به مناسبت 14 و 15 خرداد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی به‌مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 02June 2021

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌جنوبی به مناسبت 14 و 15 خردادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی به مناسبت سالگرد سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین‌انداز شده و آرمان‌های والای امام خمینی (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

امسال در حالی در سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق‌طلبی، نه تنها از کشورهای همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها در اروپا، آفریقا و آمریکا به گوش می‌رسد و انشاءالله به زودی زود این فریادهای عدالت‌خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران، با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار