عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مردم از شعار‌های پوچ و نگران کننده خسته شده‌اند

محمودوند گفت: معیار‌های مقام معظم رهبری برای انتخاب کاندیدای اصلح راهگشای کشور است؛ بنابراین باید در انتخاب اصلح دقت لازم را به خرج دهیم.
کد خبر: ۴۶۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 02June 2021

مردم از شعار‌های پوچ و نگران کننده خسته شده اند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مرتضی محمودوند» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی به اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و اظهار داشت: محور‌هایی که حضرت آقا برای انتخاب کاندیدا‌های اصلح فرمودند بسیار ضروری و راهگشای مشکلات کشور هستند. کاندیدا‌هایی که در حال تبلیغات و رقابت هستند باید نظرات ملت، رهبری انقلاب و نظام اسلامی را مد نظر قرار دهند و به وعده‌های غیر عقلانی و غیر منطقی متوسل نشوند.

این نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: کسانی که دلسوز این آب و خاک هستند می‌بایست عدالت محوری، انقلابیگری و ... را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا از گزند مشکلات دور باشیم؛ ضمناً از ملت همیشه وفادار هم تقاضامند هستیم که معیار‌های کاندیدا‌ها را بررسی کنند و هر کدام که توانایی خدمت رسانی صادقانه دارند را انتخاب و پس از آن نیز رای خود را به صندوق بیاندازند.

وی اظهار کرد: مردم از شعار‌های پوچ و نگران کننده خسته شده‌اند؛ لذا کاندیدا‌ها باید به بیان واقعیات بپردازند تا اینکه با همین صداقت و شفافیت مشکلات فعلی را حل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: میزان مشارکت مردم در افزایش قدرت بین‌المللی تأثیر خاصی دارد، زیرا پشتوانه مردمی را در پی دارد و هر چقدر ملت حضورشان پای صندوق‌های را بیشتر باشد رئیس جمهور برای حل مشکلات احساس دلگرمی می‌کنند و روحیه خود در راستای ریشه‌کن کردن وضعیت فعلی مضاعف می‌شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها