رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

ایثار مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار خواهد شد

«سعید کشمیری» گفت: پرستاران، پزشکان و پرسنل بهداشت و درمان استان بوشهر معنای ایثار و فداکاری را در این ایام به خوبی به تصویر کشیدند و زحمات و فداکاری مدافعان سلامت استان برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ماندگار شده است.
کد خبر: ۴۶۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ - 02June 2021

ایثار مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سعید کشمیری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر امروز در آئین اهدا لوح شهروند افتخاری اظهار داشت: با توجه به اینکه عمده فوتی‌های کرونا در بین افراد ۶۰ ساله به بالا است با اتمام واکسیناسیون این افراد استان بوشهر از لحاظ فوتی‌های کرونا با کاهشی قابل‌توجه مواجه خواهد شد.

وی گفت: استان بوشهر از بدو شیوع کرونا با توجه به کمبود زیرساخت‌های درمانی کار سختی در مقابله با بیماری کرونا داشت که با از جان گذشتی مدافعان سلامت و همراهی خوب هم استانی‌ها، توانستیم کارنامه درخشانی از خود برجای بگذاریم.

کشمیری افزود: از بدو شیوع ویروس کرونا کسبه و بازاریان بوشهر بیشترین همکاری را با ستاد مقابله با کرونا داشته‌اند که این روحیه همدلی و همراهی آنها همواره شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه پرستاران، پزشکان و پرسنل بهداشت و درمان استان بوشهر معنای ایثار و فداکاری را در این ایام به خوبی به تصویر کشیدند و زحمات و فداکاری مدافعان سلامت استان برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ماندگار شده است.

کشمیری اضافه کرد: مدافعان سلامت استان بوشهر در کنار انجام وظیفه، زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند از جان خود گذشتند، با تمام وجود در کنار مبتلایان به کرونا ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرای و مردم با مدافعان سلامت استان بوشهر برای مقابله، پیشگیری و کنترل کرونا بسیار مؤثر بوده است و این بیانگر همدلی مردم و مسئولان برای عبور از شرایط فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار