فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

مشارکت پر شور در انتخابات زمینه ساز جهش به سمت آرمان‌های اسلامی است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق گفت: مشارکت پر شور در انتخابات زمینه ساز جهش به سمت آرمان‌های اسلامی است و ما وظیفه داریم با توجه به شاخص‌های موجود، انقلابی‌ترین رئیس جمهور را بر سرکار بیاوریم.
کد خبر: ۴۶۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ - 02June 2021
مشارکت پر شور در انتخابات زمینه ساز جهش به سمت آرمان‌های اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن ابراز خرسندی از آمادگی عملیاتی و توان رزمی منطقه پدافند هوایی شرق، اظهار کرد: امروز با فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان تلاشگر پدافند هوایی ارتش، صیانت از آسمان امن ایران اسلامی نه تنها دغدغه نیست بلکه مایه مباهات و غرور همگان است.
 
سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه اگر میدان برای جوانان با بصیرت و انقلابی باز باشد قطعا شاهد پیشرفت‌های چشم گیری در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علم و فناوری، هسته ای، پزشکی و ... خواهیم بود، خاطر نشان کرد: بزرگترین و پرشکوه‌ترین انقلاب عصر جدید امروز وارد دومین مرحله تمدن سازی شده است و قطعا با وجود این جوانان فهیم و ایثارگر، آینده‌ای درخشان خواهد داشت.
 
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر تبدیل تهدید‌ها و تحریم‌ها به فرصت، تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش با اتکاء به جوانان دلسوز، متعهد و تلاشگر به نقطه‌ای از بالندگی و اقتدار رسیده است که هر روز شاهد اختراعات و دستاورد‌های بومی جدیدی در حوزه‌ی پدافند هوایی هستیم.
 
امیر سرتیپ صباحی فرد در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان پایور و وظیفه چندین طرح عمرانی را افتتاح کرد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار