در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد؛

مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالروز ارتحال امام (ره) و شهدای پانزده خرداد مراسم بزرگداشتی امروز عصر بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد پردیس شهیدان «پاک نژاد» دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ - 02June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالروز ارتحال امام (ره) و شهدای پانزده خرداد مراسم بزرگداشتی امروز عصر (چهارشنبه) بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد پردیس شهیدان «پاک نژاد» دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان، کارمندان و اساتید این دانشگاه همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین «تولائی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان یزد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای پانزده خرداد گفت: برای پی بردن به ابعاد وجودی امام (ره) باید به سه زاویه: ویژگی‌ها و صفات فردی و خانوادگی، مبانی فکری و اعتقادی و مکتب ایشان براساس گفتار و عمل توجه کنیم.
 
وی گفت: علاوه بر سیره امام و سخنان شاگردان ایشان، بهترین فردی که می‌شود از طریق او به این مؤلفه‌ها دست پیدا کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام تولائی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خود به ویژگی‌های فراوانی که امام (ره) داشته‌اند اشاره‌هایی کردند ادامه داد: از جمله آن ویژگی‌ها انس با قرآن کریم و مناجات و دعاها، مداومت بر نماز و ذکر تا آخرین لحظات عمر بوده است.
 
مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: امام (ره) فرموده بود هر وقتی که من چیزی را احساس کردم وظیفه است، آن را انجام دادم و خدای متعال هم خودش شرایط را فراهم کرد، یعنی خاصیت «من کان لله کان الله له» همین است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار