حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه کربلا:

حضور حداکثری مردم در انتخابات عامل موفقیت بزرگ ایران است

سردار مسلمی گفت: ترغیب مردم جهت حضور در پای صندوق آراء جزء وظایف ذاتی و انسانی ماست و حضور حداکثری مردم عامل موفقیت بزرگ ایران قوی است.
کد خبر: ۴۶۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ - 02June 2021

حضور حداکثری مردم در انتخابات عامل موفقیت بزرگ ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در همایش مشترک ادارات صمت، اتاق اصناف و حوزه‌های بسیج اصناف استان مازندران در سالن همایش کوثر بابلسر خطاب به بازرسین کنترل و نظارت در بازار اظهار داشت: در بخش بازرسی و نظارتی بدنبال خرده پا‌ها نباشیم، بلکه جهت ثبات در بازار اقتصادی بفکر حذف اخلالگران اقتصادی کلان باشیم.

وی در خصوص نقش بازار در جهت حفظ آرامش مردم در تامین نیاز‌های معیشتی خود گفت: امروز بازار نقش بارزی در زندگی معیشتی مردم دارد و خیلی از مشکلات و ناکارآمد‌های ما در این بخش ناشی از سطح عدم نظارت‌های جدی ماست.

سردار مسلمی ادامه داد: مدیراقتصادی که در اجرای طرح و برنامه‌های مدون مسئولیتی خویش پیش‌بینی شرایط اداره کردن بیست سال آتی مملکت را نداشته باشد، چرا لباس مدیریت بر تن می‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: کدام پژوهش علمی در دنیا ثابت کرده است با توجه به رعایت پروتکل بهداشتی، بازگشایی بازارعامل توسعه و گسترش ویروس کرونا شده است، در صورتی که مردم کشور ما هر بار بعد از بازگشایی بازار با افزایش بی‌رویه چند درصدی اقلام مورد نیاز مواجه می‌شدند.

سردار مسلمی با اشاره به سخن پراکنی‌های شیاطین دنیا در رسانه‌ها به بهانه مشکلات معیشتی مردم افزود: بی‌تدبیری‌های برخی از مدیران ناکارآمد کشور باعث شده است تا رسانه‌های غرب و شرق چه مکتوب و چه مجازی با سخن پراکنی‌های دروغین بفکر ایجاد ناراضیتی در افکار عمومی شهروندان ایران بزرگ اسلامی باشند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ترغیب مردم جهت حضور در پای صندوق آراء جزء وظایف ذاتی و انسانی ماست، و حضور حداکثری مردم عامل موفقیت بزرگ ایران قوی است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: دشمن فرصت انتخابات ۱۴۰۰ را یک آزمون بزرگ برای خود جلوه داده است و بر این اساس با صرف هزینه هنگفت در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات است. اما دنیا بداند ملت شهیدپرور ایران اسلامی با اهدای خون ۲۳۰ هزار شهید قدرتمندانه‌تر از قبل جهت تضمین سرنوشت آتیه خود در روز اخذ آراء حضور پررنگتری نسبت به ادوار گذشته از خود نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار