حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده قرارگاه عمار:

«انتخابات»، خط مقدم نبرد با استکبار است

حجت‌الاسلام «طائب» گفت: انتخابات، خط مقدم نبرد با استکبار و تفکر استکباری است؛ بر همین اساس در انتخابات پیش رو آحاد مردم سه وظیفه بر عهده دارند اول شرکت در انتخابات، دوم انتخاب اصلح و سوم اینکه دیگران را برای حضور حداکثری در این انتخابات ترغیب و اقناع کنند.
کد خبر: ۴۶۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ - 02June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی طائب» فرمانده قرارگاه عمار در نشست هم‌اندیشی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری که در موسسه فرهنگی قدس مشهد برگزار شد با بیان اینکه خداوند فرموده است که اگر در راه من بخواهید حرکت نمایید همراه با سختی ها و مجاهدت است، اظهار داشت: قرآن کریم تاکید می‌کند که در هر دوره زمانی ببینید تکلیف شما چیست و بهترین تصمیم را در راستای اجرای آن انجام دهید تا رستگار شوید.

وی افزود: براساس آیه ۱۵۵ سوره بقره انتخابات یکی از مصادیق وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ است که افراد باید بین گزینه‌ها، فرد اصلح را انتخاب کنند و در این انتخاب خود هیچ گونه ترسی نیز نداشته باشند زیرا انتخابات یک آزمون سخت الهی است. رسالتی که در این خصوص برعهده داریم تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی تاکید کرد: انتخابات، خط مقدم نبرد با استکبار و تفکر استکباری است؛ بر همین اساس در انتخابات پیش رو آحاد مردم سه وظیفه بر عهده دارند اول شرکت در انتخابات، دوم انتخاب اصلح و سوم اینکه دیگران را برای حضور حداکثری در این انتخابات ترغیب و اقناع کنند.

طائب بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند عزم داخلی را جهت مواجه با قدرت روانی دشمن و حمایت از جبهه مقاومت و الگوگیری کشورهای منطقه از ایران را فراهم می‌سازد. حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای سبب خواهد شد خوشحالی و امیدآفرینی که در انتخابات سوریه و انتخاب بشار اسد با رای بالا،  در جبهه مقاومت رخ داد دوباره تکرار شود زیرا در حال حاضر نگاه جریان مقاومت به ایران است و به امید ایران پای مبارزه با دشمن ایستاده‌اند. از این رو اگر مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد پیام دل گرم کننده‌ای برای آنها نخواهد بود و آرمان‌های آنها با تزلزل مواجه خواهد شد که در صورت رخ دادن این موضوع ما هزینه‌های فراوانی را متحمل خواهیم شد زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر مدافعان حرم در سوریه با دشمن نمی‌جنگیدند باید در تهران باید با آنها نبرد می‌کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بازخوانی جنایت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی پرداخت و بیان داشت: در طول چهاردهه اخیر تمام مشکلات انقلاب اسلامی ایران ناشی از آمریکا و تفکرات آمریکایی برخی مسئولان در داخل است که حتی رفع مشکل آب را نیز در توافق با کدخدا می‌دانند اما به فرموده قران کریم، کفار و استکبار حتی اگر برای موضوعی امضا نیز بدهند برای امضای خود تعهد و احترامی قائل نیستند و آن را زیرپا می‌گذارند.

فرمانده قرارگاه عمار خطاب به هواداران کاندیدها گفت: امروز باید آخرت ترسی در جامعه تشدید شود و هواداران بر اساس دین و شرع از کاندیدهای خود حمایت کنند و از تخریب و تهمت زدن به کاندیدهای دیگر پرهیز نمایند. از طرفی کاندیدها نیز در مناظرات صداوسیما باید صرفا به اعلام برنامه‌های خود پرداخته و از زمانی که در اختیار آنها قرار داده شده است برای معرفی و تبیین برنامه خود بپردازند و از فتنه و تخریب سایر کاندیدها اجتناب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار