بازنشر/ مدیر ارزیابی کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت:

«جوانان» بزرگ‌ترین سرمایه کشور برای تولید واکسن ایرانی کرونا بودند

محرز درباره به کارگیری جوانان در ساخت واکسن ایرانی کوو ایران برکت گفت: جوانان بزرگترین سرمایه کشور ما محسوب می‌شوند و از گذشته تا کنون در هر زمینه‌ای از توانایی‌های جوان استفاده کردیم، موفق بودیم.
کد خبر: ۴۶۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۳ - 03June 2021

جوانان بزرگترین سرمایه کشور ما محسوب می‌شوند«مینو محرز» مدیر ارزیابی کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه در مرحله سوم فاز مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت در تهران بیش از هشت هزار نفر واکسن کرونا دریافت کردند، اظهار داشت: در چهار استان مشهد، شیراز، بوشهر و اصفهان در روزهای آینده هشت هزار نفر واکسن دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت باید مجوز تزریق اورژانسی واکسن کوو ایران برکت را صادر کند، گفت: این واکسن مصون و مؤثر است و امیدواریم هرچه زودتر در اختیار مردم قرار گیرد تا به درصد بالایی از واکسیناسیون برسیم.

مدیر ارزیابی کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت افزود: هم‌اکنون یک میلیون دز واکسن تولید کرده‌ایم و آمادگی داریم بعد از طی مراحل قانونی در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرند.

محرز درباره به‌کارگیری جوانان در ساخت واکسن ایرانی کوو ایران برکت خاطرنشان کرد: جوانان بزرگترین سرمایه کشور ما محسوب می‌شوند؛ از گذشته تاکنون در هر زمینه‌ای از توانایی‌های جوان استفاده کردیم، موفق بودیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ساخت واکسن کرونا گفت: با توجه به کمبود واکسن در دنیا باید همه کمک کنیم که مردم واکسینه شوند تا دوباره فعالیت‌ به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار